חברת אל על הודיעה הערב (שני) כי תמשיך להפעיל טיסות על פי הצורך, על אף משבר הקורונה. עם זאת, החברה דוחה את השקתם של מספר קווים חדשים.

מנכ"ל אל על גונן אוסישקין, אמר: "אל על רואה ערך עליון בשימור נתיבי האוויר לישראל וממנה גם בשעת חירום ולכן תוסיף להפעיל טיסות לאמריקה, אירופה ואפריקה וזאת בהתאם לביקושים ולצורך".

החברה נאלצת לדחות את מועד פתיחת הנתיבים החדשים לשיקאגו ל – 28/6/20, לטוקיו ל – 29/8/20 ולדיסלדורף ל – 3/7/20. החברה הודיעה כי היא מאפשרת ללקוחות המחזיקים בכרטיסי טיסה שמועד תחילת נסיעתם עד 31/3/20 לדחות או להקפיא כרטיס הטיסה ליציאה עד 28/2/21 ללא תשלום דמי שינוי וטיפול (בכפוף לשינויים במחיר כרטיס הטיסה ככל שיחולו).

לעומת זאת, חברת ארקיע הודיעה כי נוכח הנחיית משרד הבריאות המורה על בידוד לנוסעים השבים מחו״ל הפנתה ארקיע את כלל מטוסיה ואת פעילותה לטיסות לאילת. הטיסות מבוצעות במטוסי האיירבס החדשים שעברו חיטוי ומצויידים במסנני אוויר מתקדמים.

גם חברת ישראייר הודיעה כי בעקבות הודעת ראש הממשלה ומשרד הבריאות, החברה תפעל עד לסוף השבוע להחזיר את כלל נוסעיה השוהים בחו"ל. לאחר מכן תבטל החברה את טיסותיה הבינלאומיות המתוכננות עד לסוף חודש מרץ. הטיסות בנתיבים הפנים ארציים מחיפה ונתב״ג לרמון ימשיכו כסידרן.