קבלן ירושלמי שהורשע בעבירות מס והיה אמור להתחיל הבוקר (שלישי) לרצות עונש של שישה חודשי מאסר בפועל, הודיע לשירות בתי הסוהר, באמצעות עורך דין רפאל פריג', שהוא לא יוכל להגיע לתחילת ריצוי עונשו, וזאת לאחר שצווה להיכנס לבידוד ביתי בשל חשד להידבקות בקורונה

בשיחה שקיים עו"ד פריג' הפרקליטות, הגיעו הצדדים להסכמה לפיה יגיש עורך הדין בקשה לבית המשפט העליון לדחיית ריצוי העונש, וזאת עד תום בירור מצבו הרפואי של הקבלן. עו"ד פריג' אמר כי הוא "מודה לפרקליטות על הסכמתם ומאחל בריאות לעם ישראל".

עו"ד פריג'. צילום באדיבות המצולם
עו"ד פריג'. צילום באדיבות המצולם

לטענת הקבלן, הוא נפגש בימים האחרונים עם פועלים מבית לחם, ובעקבות ממצאים שפורסמו על ידי משרד הבריאות, הוא הבין כי קיים חשד להידבקותו בנגיף. בשל כך, הוא מצווה להיכנס לבידוד.

משרד הבריאות פרסם את המסלול שעברה חולת קורונה מספר 45

משרד הבריאות פרסם את המסלול של חולה מספר 45 שנדבקה בנגיף הקורונה, תושבת ירושלים בשנות השישים לחייה. בנוסף, צוין כי החולה באה במגע עם תייר צרפתי שביקר בארץ, שאומת כחולה בווירוס.

בהודעה נמסר כי החולה נכחה ב-2 למרץ, יום הבחירות, בקלפי בבית הספר מקור חיים שברחוב פייר קניג בירושלים, ולאחר מכן, בין השעות 10 ל-11 באושר עד בקניון הדר שבבירה. בערב של אותו יום, שהתה במסעדת עזרא גריל בשרים ברחוב יד החורצים.

יומיים לאחר מכן, ב-4 במרץ, ביקרה החולה בסניף רמי לוי בקניון רב חן שבשכונת תלפיות בירושלים, בין השעות 15 ל-16. בנוסף, היא שהתה ביום שבת ה-7 במרץ בבית הכנסת 

כל מי ששהה במקומות שצוינו לעיל בימים ובשעות המפורטים מעלה מתבקש להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות "אוהבי ציון" ברחוב מקור חיים בירושלים.