מנהל הבימה נעם סמל ונאמני בית המשפט המחוזי, הודיעו הבוקר (חמישי) כי התיאטרון הלאומי ייסגר החל מהיום עד ה-30 באפריל, זאת בעקבות הודעת ראש הממשלה שמגבילה את ההתכנסויות הפומביות למאה איש. כתוצאה מההחלטה, כל ההצגות שתוכננו להציג בתיאטרון הבימה תל אביב ובהיכלי התרבות ברחבי הארץ ידחו לחודשים מאי, יוני ויולי. בהודעת התאטרון הלאומי נמסר עוד כי "כל השחקנים והעובדים של הבימה יזכו לגיבוי כלכלי מהמוסד לביטוח לאומי מכיוון שרובם ככולם שכירים". 

בתוך כך, מהתאטרון נמסר כי "החזרות למחזמר 'עוד חוזר הניגון' בבימויו של משה קפטן יימשכו החל מ-19 באפריל, וההצגה תצא בתחילת יוני לקהל הרחב בכפוף למצב וההנחיות. ההפקות 'המלט' בבימויו של מאור זגורי, 'דרייפוס' בבימויו של עומרי ניצן והמחזמר 'בוסתן ספרדי' בבימויו של צדי צרפתי מוקפאות עד להודעת הממשלה על שינוי במצב. סמל מסר: "התיאטרון הלאומי הבימה שקיים ברציפות 103 שנה מאחל ומייחל לחזור לפעילות במהרה בימינו".

כזכור, אתמול בערב הוחלט כי אסורה התקהלות של למעלה ממאה בני אדם. נתניהו ביקש מהציבור: "אם אין צורך בכנסים ואירועים - אל תקיימו אותם ואל תלכו אליהם. על מקומות סגורים אנחנו מגבילים ל-100 איש, למעט החרגות. ואם כבר הגעתם למקום עם קהל, חשוב לא להצטופף". עוד הוסיף: "אנו שוקלים את דחייתה של שנת הלימודים האוניברסיטאית. בנוגע למערכת החינוך נכון לרגע זה אין שינוי, בשל אופי המחלה".