ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן הודיעו אמש על שורת הנחיות חדשות ומחמירות בהתמודדות עם נגיף הקורונה בארץ, כאשר אחת מהן היא איסור התכנסות של מעל ל-100 איש. כתוצאה מההנחיות החדשות, רחלי  בן ישי שחתונתה עם בחיר ליבה נקבעה להיום, מצאה את עצמה יום לפני החתונה מתמודדת עם תרחיש אימים של צמצום רשימת המוזמנים מ־620 ל־ 100 בלבד. הכלה לעתיד שוחחה עם אלון בן דוד, יואב לימור ורוני דניאל בתוכניתם "הקבינט" ב-103FM, וסיפרה כי "זה היה צמצום קיצוני. וויתרנו על דודים ובני דודים, הודעתי לחברות שלי שאני מוגבלת ל-15 בנות בלבד".

לימור: יש חתונה?
"יש חופה".

לימור: רק חופה? כאילו 10 אנשים והביתה?
הייתה אמורה להיות לנו חתונה עם 620 מוזמנים, כרגע צמצמנו ל-100 איש בחופה. האולם נרתם ועזר לנו עם כיבוד קל".

דניאל: לי זה נראה פתרון ראוי.
"זה לא החלום של כל כלה".

לימור: אז מה עושים מאתמול בערב?
"האמת שאני נסעתי כבר מאתמול למלון עם המלווה ובשעה 18:30 התחלתי לקבל הרבה הודעות שיש עדכונים לגבי הקורונה ושראש הממשלה עולה לדבר. ישבתי מול הטלויזיה ולצערי, גם כששמעתי את בנימין נתניהו מדבר, לא הבנתי עדיין את המשמעות של מה שהוא אמר. זה היה בהתחלה בגדר המלצה, 'אנחנו ממליצים שלא לקיים אירועים', לא ידענו איפה זה עומד. קיבלנו הרבה טלפונים מאורחים שהיו אמורים להגיע ושאלו – 'מה קורה ומה עושים'".

דניאל: איך החתן מיכאל קיבל את זה?
"קיבלנו את זה שנינו קשה, אני יכולה להגיד שהיום אני יותר אופטימית כי הרבה אנשים עוטפים אותנו, מחבקים אותנו ומרגיעים אותנו שהשמחה שלנו תהיה כפולה".

לימור: את מי מבטלים בעצם?
"פה מתחיל הקושי, כי 620 מוזמנים - לצמצם אותם ל-100 גרם לכך שויתרנו על דודים, על בני הזוג של הדודים, בני דודים, צמצמנו את זה בצורה הכי קיצונית וזה לא נעים כי גם לחברות אני אומרת שאני מוגבלת ל-15 בנות בלבד".

לימור: מה עם האולם וההוצאות? הם יחייבו אתכם?
"כל הספקים אמרו לנו שהם נכנסים לסוג של מצב מלחמה, אנחנו מהדרום אז אנחנו מבינים וסופגים את זה הרבה. 'אולמי אליבא' באופקים באמת באו לקראתנו וסיפק לנו את הכיבוד לערב היום ללא עלות, שזה נהדר בעיניי. כמובן שהצלמת ענבר טל תעשה לנו את יום הצילומים כמו שהיה מתוכנן, כדי שלפחות נהנה מהיום הזה ונגיע לחופה".

לימור: איפה תוכנן הירח דבש שלכם? בחו"ל?
"תכננו אבל למרבה המזל לא סגרנו. החתונה תוכננה לפני שמונה חודשים, מאז אנחנו מצפים ליום הזה וכל כך פחדתי, כי אנחנו מהדרום, ואמרתי – 'רק שלא יהיו אזעקות'. בחיים לא דמיינתי שמגפה כזו או אחרת תהיה זו שתעצור אותנו". 

לימור: תחלקו מסכות בחתונה?
"האמת שתכננתי לקנות מסכות לצילומים ולעשות תמונה של 'שום קורונה לא תעצור אותי'".

בן דוד: אז לא ינשקו את הכלה?
"אנחנו מקווים להישאר אופטימיים, זה מצב לא קל. אני יודעת שהיום החתונות איבדו פרופורציה והיום עושים הפקות וחגיגות אבל באמת שזאת לא הייתה המטרה, המטרה שלנו הייתה לשמוח עם הקרובים ביותר ושנינו באים ממשפחות גדולות. כל הספקים מתחשבים בנו ואומרים לנו שיהיו איתנו בכל תאריך שנבחר ועכשיו אפילו נמצאת איתי המאפרת והמסרקת שלי".