ענפים שונים במשק חווים משברים מערערים בצל המשבר שיוצר וירוס הקורונה. בשעה שבמערכת הבריאות נערכים למלחמה חסרת פשרות בנסיון לבלום את התפשטות הנגיף, ובענף התעופה כבר נאלצו להחליט החלטות כואבות בשל ההפסדים הצפויים וכן והירידה המשמעותית בהיקף העבודה, המצטצמם מרגע לרגע, גם בענף המסעדנות מתייחסים להשלכות המחלה על העסקים.

השף חיים כהן שוחח עם גיא פלג בתכניתו ב-103FM ומתח ביקורת נוקבת על התנהלות הבנקים ובעלי הנכסים בשעה מורכבת. " צריכים לבוא לקראת המסעדות, בשביל שזה יקרה אנחנו צריכים שר אוצר חזק. לכן, אני קורא לבנימין נתניהו ובני גנץ - תשאירו את התחרות בצד, ותעשו לנו ממשלה. אנחנו זקוקים לכם". 

"אנחנו האזרחים משלמים מחיר כלכלי עצום. מלאך המוות הכלכלי הגיע. מדינת ישראל זקוקה לממשלה שיכולה להחליט החלטות שיש בהן חקיקה. נתניהו אומר שהעביר תקציב של  10 מיליארד שקלים, אבל זה לזרות חול בעיניים", זעם השף כהן.

"מה זה הלוואה? אני צריך להחזיר אותה. אני לא צריך את זה. אנחנו צריכים חקיקה שתוריד את הרגולציה מהגב של המסעדות, בתי המלון, וענף התיירות", המשיך כהן. 

לצד הביקורת, הבטיח כהן כי הוא נשמע להוראות משרד הבריאות ואמר כי "משמעת קולקטיבית, גם אם היא נראית לנו מוגזמת, חייבת להתבצע. יש פה שעת חירום והמצב בשטח השתנה. יש עולם חדש. יש קריסה מוחלטת, אני לא יודע כמה שנים ייקח לאנשים לתקן את הקריסה הכלכלית. יותר אנשים מתו מבושה שהם קרסו כלכלית, מאשר מקורונה", חתם במילים קשות.