למרות שלא הופיעו תסמינים: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עבר היום (ראשון) בדיקה לגילוי הידבקות בנגיף הקורונה. יש לציין כי הדבר נעשה במסגרת הנהלים, על אף שנתניהו והאנשים בסביבתו לא הראו סימנים של הידבקות בנגיף.

"על פי הנחיות סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה, נעשות בדיקות קורונה שגרתיות לסביבתו הקרובה של ראש הממשלה וכן לראש הממשלה. לאף אחד מהנבדקים לא הופיעו סימפטומים טרם הבדיקה", הסבירו במשרד ראש הממשלה. בשעות הערב, לאחר הבדיקה - התגלו כי התוצאות תקינות וכי ראש הממשלה אינו נושא את הנגיף.

כזכור, לפני כשבועיים פורסם כי ראש אגף המבצעים, האלוף אהרון חליוה, נועד עם ראש הממשלה לפגישת עבודה, אחרי שחזר מחופשה פרטית באיטליה. מאוחר יותר, בשל הרחבת ההנחיות של משרד הבריאות בעניין הקורונה, גם לשבים מאיטליה, נכנס הקצין הבכיר לבידוד.

על פי הדיווחים, בלשכת ראש הממשלה הדגישו כי נתניהו אינו לוחץ ידיים בפתח פגישותיו, וכי ישב בקצה השני של השולחן בפגישה במרחק של לפחות מטר וחצי ממנו. כמו כן, על פי הפרסומים, חליוה עצמו לא פיתח סימפטומים המזוהים עם הנגיף, כך שלפי הנחיות משרד הבריאות נתניהו אינו נזקק להיכנס לבידוד ביתי.