יולדת הנמצאת בבידוד בית נקלטה אתמול בבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים והתקבלה על ידי צוות מיוחד וממוגן על פי כל הנחיות משרד הבריאות. היולדת בת ה-35 נקלטה ישירות אל חדר מבודד ומצויד שהמתין לה בבניין מרוחק ממחלקת היולדות. היא עברה לידה מוצלחת עם שתי מיילדות ממוגנות, בסיומה נשארו היא והתינוק בבידוד מכל מטופלי בית החולים ואף - למרות הקושי - בבידוד זה מזה. 

במשך היום חזרה תשובה חיובית לבדיקת הקורונה אותה עברה מיד בהגעתה, והיא הועברה ליחידת המחלות המתפרצות באופן מסודר וממוגן, כאשר המיילדת שליוותה אותה בלידה נותרה לצידה לאורך כל היום ותמכה בה עד להגעתה למחלקת הבידוד. 

מבית החולים נמסר כי "היולדת עטופה באהבה וחום של אנשי הצוות, וכי במהלך האשפוז נשלחו אליה תמונות של התינוק הטרי כשהוא עטוף באהבה ותשומת לב בלתי פוסקת והיא אף מעודכנת טלפונית ישירות על ידי הרופא המטפל בו. אין ספק כי אלו ימים לא קלים עבורה אך החשוב ביותר הוא כי תשוב אל תינוקה כשהיא בריאה ושלמה. יחד, נעבור איתה את הימים המורכבים והמאתגרים.

מנכ״ל "הדסה", הפרופ׳ זאב רוטשטיין אמר כי ״האירוע המרגש ויוצא הדופן ממחיש כמה חיונית התקשורת בין צוותי מד״א המגיעים מן השטח לבין הגורמים בהדסה - המתקיימת בשגרה חשובה שבעתיים בימים אלה״.