ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר במהלך הצהרתו אתמול כי יוטל הסגר על מקומות התפרצות של הנגיף, זאת לאחר ששר הבריאות יעקב ליצמן ציין במהלך ראיון בגלי צה"ל כי נשקלת האפשרות של הטלת סגר על קרית יערים-טלז סטון. ראש המועצה יצחק רביץ התייחס הבוקר (שלישי) לתרחיש בראיון בכאן 11. "רבע מהיישוב נמצא למעשה בבידוד כעת", חשף בראיון, "הכל התחיל כשביום שבת התארח ביישוב נהג אמבולנס שהתפלל באחד מבתי הכנסת ולא ידע שנדבק. אחריו היה אירוע של תושב שנדבק מחוץ ליישוב".

הוא הדגיש כי "השניים לא עשו משהו בניגוד לכללים, שכן לא היתה להם כל דרך לדעת שעליהם להיות בבידוד. "הדבר יצר אירוע מתגלגל כי בסך הכל כל התושבים מתפללים באותם בתי הכנסת וקונים באותה המכולת", ציין רביץ, "העסק נמצא בשליטה ועד כה אובחנו ביישוב שמונה חולים".

נתניהו ליצמן התייחסו אתמול לאפשרות של סגירת ישובים בהם התרחשה התפרצות קורונה. מישהו דיבר איתך על זה? קיימנו אתמול דיון ארוך בנושא עם משרד הבריאות ונציגים מהצבא ומהמשטרה, ובמהלכו נאמר לנו שלא הולכים לכיוון הזה. עם זאת, כבר בשבוע שעבר התחלנו להיערך לתרחיש הזה. אנחנו מודים למשרדי הממשלה שמגבים אותנו ומאפשרים לנו להתכונן לזה. 

מה שלום החולים מהיישוב?
אחד מהשמונה אושפז במצב יציב. חולה נוספת ילדה תינוק בתחילת השבוע ולאחר הלידה נלקחה לבידוד ולא ראתה אותו. לתינוק שלום והמשפחה מקבלת חיבוק מהקהילה. היא היתה לבדה בחדר לידה כי בעלה היה בבידוד וכך גם אמה.