האדמו"ר מסאטמר, רבי אהרון טייטלבוים, חלה בקורונה, והוא מבודד בביתו שבמדינת ניו-יורק במצב קל, כך דווח הערב (שבת) בג'רוזלם פוסט. הרב, העומד בראש החצר החסידית הגדולה בעולם, נבדק בשבוע שעבר לגילוי הידבקות בנגיף, לאחר שהתגלו תסמינים אצל עוזרו, ובסוף השבוע התקבלה תשובה חיובית.

מאז ביצוע הבדיקה הוא נמצא בבידוד בביתו. בשבוע שעבר הוא לקח חלק בשיחה עם יועצו של הנשיא טראמפ, אבי ברקוביץ'. בשיחה המדוברת השתתפו אדמו"רים וראשי קהילות מרכזיים ובעקבותיה הם השתכנעו לסגור את רוב מוסדות החסידויות. 

האדמו"ר בן ה-73 נשוי לאחותם של האדמו"ר מויזניץ ושל נשות האדמו"רים מבלזא וסקוור, הנכד שלו יואל אף עלה לישראל ושירת בצבא, למרות התנגדות מקורביו מהחסידות, שידוע כאנטי ציונית. אחיו האדמו"ר מסטמאר זלמן לייב שגם השתתף בשיחת הועידה עם ברקוביץ, ביקר לפני חצי שנה בישראל. ביקורו עורר ביקורת רבה בישראל, שכן למרת שהוא לא מכיר במדינה ובציונות - הוא התקבל בכבוד רב וזכה לליווי משטרתי רב. 

הוא מתנגד לפעילות הפלג הירושלמי, שאחיו הוא פטרונם. בין היתר אמר שהם ציונים ממש כמו יריביהם, ושהם מתפרעים בהפקרות. אחרי הצהרת טראמפ לגבי הכרה בירושלים כבירת מדינת ישראל, הודיע כי איננו מכיר בכך.