צעיר בן 25 עוכב אתמול (שני) לחקירה בחשד שהתחזה לעובד משרד הבריאות ושלח הודעות כזב לכעשרה אזרחים ובהם הורה להם להיכנס לבידוד. בתום חקירתו שוחרר הצעיר למעצר בית מלא בן חמישה ימים והחקירה בעניינו נמשכת. 

במהלך סוף השבוע הגיעה לתחנת ראש העין תושבת העיר וטענה כי קיבלה שיחת טלפון מאדם שהציג עצמו כעובד משרד הבריאות ואשר הורה לה להיכנס לכאורה לבידוד. לטענת המתלוננת היא חושדת שמדובר במתחזה ולכן החליטה להגיש תלונה במשטרה. 

בתום חקירה מהירה תוך הפעלת אמצעים סמויים ושימוש באמצעים טכנולוגיים הצליחו החוקרים לאתר את זהותו של חשוד במעשה וכאמור הוא עוכב לחקירה. בחקירתו עלה כי יצר קשר עם לפחות 10 אזרחים ואת אלה הנחה להיכנס לבידוד ללא שום סיבה. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים ביניהם המשך מעצר בית והפקדות כספיות .

במשטרה מציינים כי "משטרת ישראל ממשיכה בהיערכות מוגברת לסיוע למשרד הבריאות במניעת התפשטות נגיף הקורונה בישראל במישור המבצעי, החקירתי והלוגיסטי. במקביל,  המשטרה ממשיכה כל העת בפעילות גם במישור המודיעיני ובמרחבי הרשת, זאת בכדי למנוע התפשטות שמועות ודיסאינפורמציה (״פייק ניוז") שתכליתה הטעייה וזריעת בהלה בקרב הציבור".