פרופ' יהודה אדלר התראיין לניסים משעל ב-103FM ומתח ביקורת על היערכות המערכת הרפואית להתפשטות נגיף הקורונה: "אנחנו נמצאים בעיצומו של אתגר רפואי וכלכלי, אין ספק שהרפואה הרבה יותר חשובה אבל אי אפשר להתעלם מהכלכלה, ואנחנו מתקרבים עוד מעט למיליון מובטלים. ולכן הראיה שלנו צריכה להיות איך אנחנו הולכים בין הטיפות".

פרופ' אדלר הוסיף: "הוירוס פוגע במיוחד בקשישים ואנשים עם מחלות רקע, ולכן אני טוען שכבר מההתחלה היו צריכים לבודד את האנשים בקבוצות הסיכון, וכל השאר היו צריכים להמשיך ככל שניתן בחיים הנורמליים, תוך כדי אמצעי המיגון שמשרד הבריאות מתווה. על ידי זה אתה פוגע כמה שפחות בכלכלה".  

שים לי את האצבע איפה המערכת כשלה?
מערכת הרפואה חיה על הקצה, היא כושלת כבר הרבה שנים. . גם במקרה של הקורונה אנחנו עדים לכך שאם תהיה התפרצות מאוד חזקה בתי החולים לא יוכלו לעמוד בהם. זאת הייתה טעות מההתחלה לאשפז את החולים הקלים שהדביקו את הצוות הרפואי, והיום 3,000 אנשי צוות רפואי נמצאים בבידוד. החולים הקלים היו צריכים להיות בבית כבר מההתחלה".

לדבריו: "אני מדבר עם רופאים ונמצא בבתי חולים, אין להם מסכות, הם מחביאים מסכות בכספות כדי שאנשים לא יגנבו אחד מהשני. אין להם מספיק. הם הולכים עם מסכות כירורגיות שלא מגינות באותה מידה. אני חושב שצריך יותר להרגיע את הציבור. אחרי הנאום של מנכ"ל משרד הבריאות שיהיו כאן עשרות אלפי הרוגים, אם יפעלו נכון לא יהיו כאן כל כך הרבה מתים. הקורונה זו לא מגיפה שתחסל את העולם אבל צריך לדעת להתמודד איתה, ראינו שסין הצליחה ומדינות אחרות מצליחות כי מתמודדים איתה נכון".