בצל הדיונים בממשלה להחמרת הסגר: בחדשות 13 פורסם הערב (ראשון) כי נשקלת אפשרות להחלת עוצר כולל במהלך ליל הסדר, שיחול בשבוע הבא. הסיבה לכך היא חשש גדול במערכת הבריאות מפני הדבקה נרחבת במהלך החג, בשל התקהלות במהלך ארוחות החג. המחשבה היא שעוצר כללי ימנע תנועה ובתוך כך יצמצם את אחוזי ההדבקה.

עוד דווח במהדורה כי ביוזמה משותפת של פיקוד העורף ומכון וייצמן, צפויות להערך מחר לראשונה בדיקות קורונה בכניסה לרשתות, בינים סניפים של רשת רמי לוי, ויקטורי ושופרסל. 

במסגרת המיזם המשותף, יוכלו עובדי הרשתות וכן המבקרים להיבדק בכניסה לחנויות באופן התנדבותי. היוזמה תחל מחר בסניפים בודדים של רשתות הקמעונאות השונות, ביניהם סניף ויקטורי בבאר שבע, סניפי רמי לוי בירושלים ובבת ים, וכן סניפי שופרסל ברהט, בני ברק וטירת הכרמל. 

במידה והפיילוט יעבור בהצלחה, תהיה זו הפעם הראשונה שאזרחים יעברו בדיקות קורונה גם במידה ולא שבו לאחרונה מביקור בחו"ל או שלא באו במגע ישיר עם חולה קורונה מאומת.

בתוך כך, בחדשות כאן 11 פורסם כי גורמים במשרד הבריאות הודיעו כי נשקלת אפשרות להנחות את כלל הציבור לעטות מסיכות בכל יציאה מחוץ לבית, אך בעת הזו נבחנת יעילות ההנחיה.

קורונה- שאלות ותשובות