משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי) על מותה של חולת קורונה בת 98 שסבלה ממחלות רקע קשות ואושפזה בבית החולים סורוקה, וכעת מניין הקורבנות בישראל עומד על 21. מהנתונים עולה כי עד כה חלו 5,591, בהם 97 במצב קשה ו-76 מונשמים. בנוסף, מצבם של 118 חולים מוגדר בינוני, בעוד ש-5,129 במצב קל. 

כעת מאושפזים ביחידה לטיפול באירועים מיוחדים הייעודית לחולי קורונה בסורוקה 20 מטופלים, בהם שישה במצב קשה, שניים בינוני, והיתר קלים. אמש שוחררה צעירה בת 18 לאחר אשפוז של כשבועיים.

21 קורבנות (צילום: משרד הבריאות)
21 קורבנות (צילום: משרד הבריאות)

אתמול מתו חמישה חולים, בהם גבר בן 90 שנפטר בבית החולים וולפסון לאחר שהיה מורדם ומונשם במצב קשה וגבר בשנות ה-70 לחייו שסבל ממחלות רקע. מוקדם יותר נקבע מותה של חולת קורונה בת 90, שסבלה ממחלות רקע, במרכז הרפואי קפלן, זאת לאחר שדיווח על מותן של שתי חולות נוספות, בנות 49 ו-50 בבית החולים שיבא בתל השומר ובבית החולים אסף הרופא. 

הקורבן ה-16 היא פזית בביאן, תושבת ראשון לציון, שחגגה לאחרונה את יום הולדתה ה- 50. בביאן סבלה ממחלות רקע, ומותה נקבע לאחר 10 ימים בהם צוות המחלקה לטיפול נמרץ נאבק על חייה. הקורבן ה-17 מהנגיף היא תמר פרץ לוי, תושבת לוד שהותירה אחריה תאומים בני ארבע.

נתוני משרד הבריאות (צילום: משרד הבריאות)
נתוני משרד הבריאות (צילום: משרד הבריאות)

קורונה – שאלות ותשובות