עימות בין העיריות בצל הנגיף: עיריית רמת גן הודיעה היום (רביעי) כי בכוונתה להגיש עתירה לבג״ץ במטרה שזה יורה להטיל סגר מוחלט על העיר בני ברק, וחסימה הרמטית של דרכי הגישה בין הערים הסמוכות, השוכנות במרכז הארץ.

בימים האחרונים פורסם כי אחוז ניכר מתחלואת הקורונה בישראל מתרכז בערים וביישובים של הציבור החרדי, ובכללם בני ברק, שם גם תועדו התקהלויות גדולות בניגוד להנחיות משרד הבריאות. הדבר עורר את דאגתם של תושבי העיר השכנה, רמת גן, ובעיקר את תשומת ליבו של ראש העיר כרמל שאמה-הכהן, שהחליט על הגשת העתירה לבית המשפט והוסיף: ״התחלואה בעיר רמת גן גבוהה כמעט פי שניים מאשר בערים השכנות - ת״א, גבעתיים או פ״ת. העיר בני ברק היא פצצה שהתפוצצה ומזיקה לסביבתה״.

בתגובה לקולות הנשמעים מלשכת ראש עיריית רמת גן, אמר סגן ראש עיריית בני ברק, עו״ד גדליהו בן שמעון: ״במקום לדאוג לתושביו, ראש עיריית רמת גן עושה את הדבר היחיד שהוא אוהב לעשות וזה להתנגח בציבור החרדי בטענות סגר פופוליסטיות ולא ישימות״.

עוד הוסיף ממלא מקום ראש העיר: ״אם טובת התושבים הייתה עומדת לנגד עיניו, הוא היה מצטרף לקריאתנו למשרד הבריאות לתת לעירייה את שמות התושבים שחלו, על מנת שנוציא אותם לבידוד מחוץ לעיר למלוניות״.