המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה: בהמשך להחלטת הדרג המדיני ולהכרזה על העיר בני ברק כאזור מוגבל לתקופה שנקבעה, החל מהלילה (מוצאי שבת) בשעה חצות, יחלו שינויים בהסדרי התנועה בדרכי הגישה הסמוכות לעיר החרדית במרכז הארץ, אשר הפכה למוקד התפשטות המגיפה בקנה מידה ארצי.

הכבישים שצפויים להיסגר כתוצאה מההגבלות החדשות על התנועה: ציר ז׳בוטינסקי ייסגר למעבר כלי רכב בשני הכיוונים, בקטע שבין צומת גהה מערבה עד צומת בן גוריון ברמת גן. לצורך אכיפת התקנות החדשות השוטרים יוכלו למנוע כניסה או יציאה של אדם או רכב לאזור מוגבל, לדרוש מאדם להזדהות ולעכבו, וכן להשתמש בסמכויות שיטור נוספות במקרה הצורך.

בתוך כך, גם היום הוצבו מחסומי דרכים משטרתיים בכל הכניסות והיציאות של העיר בני ברק ומאות שוטרים המשיכו לפעול בעיר בכדי להבטיח את שלומו, בטחונו ובריאותו של הציבור וביצעו הסברה לצד אכיפה. לא נרשמו אירועים חריגים.

במשטרה קוראים לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. עוד מוסרים כי במשטרת ישראל ימשיכו לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף ככל שיידרש במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.