כוונתו של פיקוד העורף לשכן בתיכון אהל שם ברמת גן מאות מהחיילים שמתגברים את בני ברק עוררה מחאות בקרב תושבים המתגוררים בשיכון ותיקים ובשכונת הגפן הסמוכות, מחשש להידבקות בנגיף הקורונה. בעקבות המחאות ודרישת עיריית רמת גן, החיילים לא ישהו באהל שם אלא בשני מוקדים המרוחקים ממרכזי מגורים.

"אנחנו חוששים שהחיילים יגיעו מבני ברק עם נגיף הקורונה והשכנים יידבקו", אמרה תושבת שיכון ותיקים. "אנחנו אוהבים ומוקירים את החיילים, אבל הם באים במגע קרוב עם תושבים בעיר שתחלואת הקורונה בה היא הגבוהה בארץ. למרות אמצעי המיגון, קיימת אפשרות להידבקות של חיילים, שבתורם יכולים להדביק אותנו וזה מפחיד. מדוע אי אפשר לשכן אותם באזורי תעסוקה, שהם כמעט שוממים בימים האלה? מדוע דווקא בלב אזור מגורים?".

בסופו של דבר התבשר ראש העירייה כרמל שאמה הכהן כי פיקוד העורף נענה לבקשה. המתחם המרכזי שבו ישהו החיילים יהיה סמוך לאצטדיון הלאומי ברמת גן והמתחם המשני, שיתמקד בעיקר בלוגיסטיקה, יהיה באצטדיון וינטר. 

לדבריו של שאמה הכהן, היה צריך להטיל את הסגר על בני ברק שבוע מוקדם יותר. הוא ציין כי ברמת גן, הגובלת עם בני ברק, שיעור התחלואה מקורונה כפול לעומת תל אביב וגבעתיים.

ראש העירייה גם התריע על כך שלא מבוצעות מספיק בדיקות לגילוי הנגיף. "אילו אפשר היה לשלם למעבדות פרטיות, העירייה היתה עושה את זה, אבל מעבדות פרטיות אינן מבצעות בדיקות".