חני שוהם, רעייתו של דורון שוהם ז"ל, מהנדס הייטק בן 37 מפתח תקווה ואב לשתי בנות שנפטר מקורונה לפני חג הפסח, פתחה היום (שישי) בקמפיין גיוס תרומות פלסמה לזכרו, כמחווה למד״א ולאותם מאות חולים אשר זקוקים לטיפול הניסיוני על מנת להילחם במחלה.

שוהם, שסבל ממחלת רקע, היה מאושפז בבית החולים במצב קשה מאוד במשך שבוע, כשהוא מורדם ומונשם. רעייתו פרסמה פוסט בפייסבוק בו כתבה כי היא זקוקה לתרומת פלסמה עבור בעלה החולה: "אני צריכה עבור בעלי מישהו שהחלים מקורונה. עד כה לא מצאו מישהו מתאים. זה עבור תרומת דם פלסמה לחולה קשה מונשם, צריך למצוא מישהו שמתאים לו. הוא במצב מאד קשה והזמן קצוב, אודה לכל עזרה ושתפנו אליי אנשים ואני אדאג לתיאום מול מד״א וכל הגורמים. אנא שתפו".

למרבה הצער, טרם נמצא תורם מתאים ושוהם נפטר, כשהוא מותיר אחריו את רעייתו ושתי ילדות, בנות 5 ושנתיים. בהספד שנשאה בהלוויה אמרה חני: "אסון כבד נפל עלינו. נפלו עלינו השמיים. אני מבטיחה לך שאספר לבנות עליך כל יום. לעולם הן תזכורנה אותך, איזה בן אדם נפלא היית - טוב לב, חכם, צנוע, נעים הליכות, אהוד על כולם, בעל חוש הומור ופייטר. פייטר אמיתי. נלחמת על החיים ועשית זאת בראש ובראשונה למענן. למעננו. תמיד שמת את טובתי וטובת הבנות לנגד עיניך. לעד אוהב אותך דורון שלי, אהוב שלי יקר".

חני סיפרה ל"מעריב" כי "נלחמנו עליו עד הרגע האחרון. ניסינו לגייס תרומות פלסמה עבורו, עבור טיפול ניסיוני. לאחר מותו של דורון אנו עולים בקמפיין גיוס תרומות לזכרו, כמחווה למד״א ולאותם מאות חולים אשר זקוקים לטיפול הניסיוני על מנת להילחם במחלה הנוראית".

קורונה - שאלות ותשובות