שר הפנים, אריה דרעי, התייחס היום (ראשון) בתדרוך שהעניק לעיתונאים למצב התפשטות נגיף הקורונה בחברה החרדית. בדומה לשר הבריאות, יעקב ליצמן, גם דרעי מתח ביקורת על הכוונה להטיל סגר על יישובים חרדיים בלבד. "אני ביקשתי ממשה ליאון, מהבוקר כבר, שיושיב איש מקצוע שיעבור ויבדוק את כל הנתונים האם יש אזורים חרדים שנכנסו למפה שלא בצדק, או אזורים חילונים שלא נכנסו ולא בצדק", אמר.

בנוסף, אמר דרכי כי בקרוב צפויה הקהלה בסגר שהוטל על בני ברק. "בבני ברק יש מפת חום, שהכין רוני נומה, שהשורה התחתונה שלה שאפשר לשחרר 50% מבני ברק מההגבלות. כי שם אחוז התחלואה נמוך. ביקשתי להכין את המפה, בשעות הקרובות אני מתוכנן להביא את המפה לוועדת שרים ולאשר. המשמעות: כבר היום חמישים אחוז מתושבי בני ברק לא יחולו עליהם המגבלות", אמר דרעי.

"יש עניין גדול מאוד להוציא את החולים מחוץ לבני ברק. לטובת החולים, הם ידביקו פחות גם בתוך המשפחות. כשמוציאים חולים - מספר החולים בבני ברק יורד ואז אין סיבה לקבוע מגבלות על בני ברק. יהיה אפשר לפתוח את בני ברק. לצערנו אנחנו נתקלים בקשיים", המשיך.

דרעי התייחס לנתוני משרד הבריאות, שפורסמו הבוקר, בנוגע ליישובים עם ההדבקה הגבוהה ביותר: "נתון מאתמול בערב: כשאני מדבר על שיעור ההכפלה, הממוצע בישראל הוא 1.1. תל אביב נמצאת היום ב 1.22 הכפלה. בני ברק נמצאת, להפתעת כולם, ב 1.46. לא רחוק מתל אביב. ירושלים: 1.3. ירושלים ובני ברק כבר לא מובילות. מי שמוביל זה בביתר, מודיעין ואלעד".