במהלך שידור חי הערב (שני) בחדשות 12, פרץ עימות בין פרופסור אבי שמחון, יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה ויועצו של נתניהו, להראל ויזל, מנכ"ל ובעלים של קבוצת "פוקס". הוויכוח בין השניים עסק באסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה, הנזק שנגרם לעסקים בישראל וחוסר השקיפות והיעדר המידע בנושא השאלה מתי המשק יחזור לפעולה.

שמחון: אני מעריך את העובדה שאתה מעסיק הרבה אנשים זה חשוב למשק. זה שאתה עשיר זה לא מילה גנאי.
ויזל: בסדר עזוב אותי. העסקים הקטנים לא קיבלו.
שמחון: יהיה סיוע נוסף לעסקים קטנים וזעירים, תכנית של חמישה מיליארד שקלים לפי פונקציה של אובדן המחזור שלהם. אחרי שבועות של ויכוחים ראש הממשלה החליט שזה יהיה בצורה של מענקים ומקווה שזה יצא בימים הקרובים.
ויזל: זה ממש לא משכנע אותי. נתניהו הכריז שתקום קרן להלוואות לעסקרים גדולים. דיברתי עם פורר הבוקר. יש הלוואה להקים את העסק הזה "של העשירים?".
שמחון: מגיע לך ותקבל.

ויזל: בעסקים הקטנים והבינוניים - בכמה כסף מדובר?
שמחון: 21 מיליארד.
ויזל: כמה נתנו מהקרן הזאת? (צועק)
שמחון: קרוב למיליארד.
ויזל: עם ישראל ידע שנתנו לקטנים לא לגדולים מה-21 מיליארד, פחות ממיליארד. זה הגיוני שלעניים שאין להם כסף לאכול, 21 מיליארד שקל קרן למה מחכים שכולם ירעבו למוות? בושה וחרפה. לא לעשירים שיתנו לעניים.

בהמשך הראיון, השניים החלו לצעוק אחד על שני, ובשיא הויכוח אמר שמחון לויזל: "מקווה שאין לך קורונה כי ירקת עלי". ויזל השיב: "סליחה, מקווה שלשנינו אין קורונה ושנהיה בריאים וגם המשפחה שלך".