לאחר שבועיים בהם העיר בני ברק הייתה תחת סגר מלא בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, החליטו הלילה (חמישי) בתום התייעצות ראש הממשלה, שר הבריאות, שר הפנים, השר לביטחון פנים וראש המל״ל כי הסגר על העיר לא יחודש.

בנוסף הוחלט, כי העירייה תעשה מאמצים לפנות עד ליום ראשון בערב את החולים מהעיר לבידוד במלוניות, כדי למנוע מקרי הדבקה נוספים. כמו כן הוחלט, כי התחבורה הציבורית בעיר לא תחודש למעט קו פנימי.

במקביל, במהלך הבוקר תתקיים ישיבת ועדת שרים לענייני קורונה להמשך דיונים והחלטות, במהלכה תדון הוועדה גם בעניין בני ברק וגם בנוגע לשכונות בירושלים. עד שתתקבל החלטה, יוצב חייל ליד כל בניין בבני ברק בו יש חולים מאומתים. ההערכה היא כי מספר בתי האב בהם יש חולים בעיר עומד על 200.

ביום שלישי פרסם משרד הבריאות את נתוני התפשטות הקורונה העדכניים בישראל, על פי יישובי מגורים. מהנתונים עולה כי החולים בירושלים ובבני ברק מהווים כשני שליש מסך מקרי ההידבקות בארץ. בראש רשימת ההדבקה נמצאת העיר ירושלים, עם מספר הנשאים החיוביים הגבוה ביותר בישראל, שעמד על 2,258 חולים. במקום השני נמצאת בני ברק, בה זוהו נכון ליום שלישי כ-2,053 מקרי הידבקות. מאז פרוץ המחלה החלימו 154 מתושבי העיר.