יובל כרמי, בעל דוכן פלאפל באשדוד, סיפר היום (ראשון) לחדשות 13 על המצוקה הכלכלית שאליה נקלע בעקבות משבר הקורונה: "אני לא פונה לעם ישראל שיביאו לי כסף. אני לא צריך כסף, לא מחפש נדבות, אני רוצה להתפרנס בכבוד. אין לי איך לחיות".

כרמי סיפר: "הגעתי היום בבוקר לעסק, אמרו שצריך להקפיד על מרחק של שני מטר, אז שמתי סרטים סביב החנות, אמרתי שייכנס לקוח-לקוח. באה משטרה, ואמרו לי שאין דבר כזה. אמרתי להם - מה ההבדל ביני לבין סופר, ששם עומדים ארבעה בקופה? יש הפרדה, אני שומר על הכללים. אמרו לי לא, וקיבלתי אזהרה".

עוד הצהיר כרמי: "לא קיבלתי שום כסף מהמדינה. כל החיים שלי שילמתי ביטוח לאומי, מס הכנסה, הכול – הכול בזמן. התפרנסתי בכבוד. יש לי בן שעובד איתי, שבזכותו אני מחזיק מעמד, ואין לי כסף לשלם לו משכורת. כסף שמגיע לו".

נוגה ניר נאמן צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "מאז שהעלית את הדברים של יובל כרמי בעל דוכן הפלאפל באשדוד, האיש היקר הזה זוכה להרגיש את כל החום והאהבה והרעות ההדדית שיש בחברה הישראלית . כולם מבינים שהוא לא רוצה תרומות חלילה, אלא רק שהמדינה תעשה את מה שהיא צריכה לעשות -ותעזור לו. וזה אולי המסר הכי חשוב . הכי".