פתרון אפשרי לבעיה זו מוצע כעת על ידי חברת כתר, שפיתחה ומייצרת מסכי מיגון שקופים, בהתאם לדרישות מחמירות ביותר של הצוותים הרפואיים. כתר תשיק מחר קמפיין שקורא לבחור במסכי מיגון שקופים, המאפשרים את קריאת השפתיים.
בסרטון של החברה מככבת מיכל גורליק (30) מחיפה, מעצבת גרפית וחירשת מלידה, שמסבירה כי "המסיכות שרובכם משתמשים בהן הן מכשול של נגישות עבורי". לדברי מנכ"לי כתר אודי שגיא ויפתח סחר, "פרויקט זה הוא חלק מהיכולת המהירה של כתר לייצר חדשנות מיידית, במטרה לספק לאוכלוסיות רחבות הגנה מיטבית, מונגשת ורב–פעמית".
יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, הוסיף כי "המסיכות מהסוג הזה מסייעות לשיפור הנגישות והתקשורת של אנשים עם מוגבלות בשמיעה המסתייעים בקריאת שפתיים ולאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית".