ממחלקת הקורונה הייעודית הבית החולים ״סורוקה״ בבאר שבע נמסר כי הבוקר (רביעי) נפטרה אישה בת 95 שחלתה בנגיף הקורונה. האישה סבלה ממחלות רקע רבות ומצבה הנשימתי התדרדר במהלך הלילה, לאחר מספר ימי אשפוז במרכז הרפואי, ובשעות הבוקר נאלצו הרופאים לנתקה ממכשירי ההנשמה ולקבוע את מותה.

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן כי מניין הקורבנות מנגיף הקורונה בישראל עלה ל-187, ומספר החולים המאומתים טיפס ל-14,326​. כמות המאושפזים שמצבם מוגדר קשה עומד על 148, בתוכם 111 מונשמים. עוד נמסר כי 4,961 מטופלים החלימו מהנגיף בישראל ושוחררו לביתם.

קורונה: נתוני משרד הבריאות על מספר החולים בישראל (צילום: משרד הבריאות)
קורונה: נתוני משרד הבריאות על מספר החולים בישראל (צילום: משרד הבריאות)

מהמרכז הרפואי "שהם" פרדס חנה - מחלקת כתר לטיפול בחולי קורונה עדכנו בשעות הבוקר כי אמש נפטר אדם בן 85 שנשא את הנגיף. הוא התאשפז ב-7.4 והגיע מבית האבות יוקרה ביבנאל. כמו כן, בשעות הערב הועברה להלל יפה בחדרה מטופלת שהתקבלה ב-7.4 מבית האבות יוקרה ביבנאל וכן התקבלה מטופלת בת 69 מבית האבות נוף כנרת. כעת מאושפזים במחלקה 28 מטופלים.

ממחלקת הקורונה במרכז הרפואי ״מעייני הישועה״ בבני ברק נמסר כי במהלך הלילה, נפטר בבית החולים גבר כבן 79 שנשא את הנגיף וסבל ממחלות רקע מרובות. כמו כן במחלקת ״כתר״ לטיפול בחולי הנגיף מאושפזים 39 חולים מאומתים - 11 במצב קשה, מתוכם 7 מונשמים, 10 במצב בינוני ו-18 במצב קל.