מתכוננים לחזרה הדרגתית לשגרה: לצד ההקלות במשק שייכנסו לתוקפן הלילה (שבת) בחצות, ולבקשת שר החינוך פרץ, ועדת השרים לענייני הטיפול בקורונה תתכנס לדון מחר במתווה החזרה ללימודים שמציע השר. התכנית תשלב למידה פיזית ככל במסגרת ההגבלות, בגיבוי מערכת הלמידה המקוונת מרחוק.

על פי התוכנית, גני הילדים יחולקו לשתי קבוצות של 15 ילדים בכל קבוצה. כל קבוצה תלמד פיזית בגן במהלך חצי מהשבוע, ובחצי הנותר בלמידה מרחוק. כמו כן, נבחנת אפשרות להפעלת צהרונים באותה המתכונת עד לשעה 16:00.

רפי פרץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
רפי פרץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

תלמידי כיתות א' - ג' יחולקו גם הם לקבוצה של 15 ילדים בכל קבוצה, במתכונת דומה המשלבת למידה פיזית ללמידה מקוונת ממרחק. בשכבת הגילאים שבין כיתו ד' - ו', ימשיכו במתכונת הלמידה הנוכחית באמצעות מחשבים, כמו גם כיתות חטיבות הביניים עד תלמידי כיתה י'.

בבתי הספר התיכוניים, תלמידי כיתות יא'- יב' ימשיכו במתוכנת הקיימת ללמידה מרחוק, כאשר הלימודים המרוכזים לבחינות הבגרות יתקיימו פיזית, בקבוצות של עד עשרה תלמידים. עם זאת, תינתן עדיפות למפגשים לתלמידים השייכים לאוכלוסיית נוער בסיכון, עולים חדשים ותלמידי החינוך המיוחד. בחינות הבגרות עצמן יתקיימו בקבוצות של עד 15 תלמידים ומשגיח אחד, והן ייערכו בין חודש יוני ליולי.

קורונה - שאלות ותשובות