מספר המתים מנגיף הקורונה בישראל עלה היום(ראשון) ל-200, לאחר שחולה נפטרה בבית החולים "שיבא" בתל השומר. משרד הבריאות עדכן הבוקר כי מספר החולים עלה ל- 15,398, כאשר 132 מן החולים מאושפזים במצב קשה, בהם 100 מונשמים. מדובר בעלייה במספר החולים שמצבם קשה ובירידה במספר המונשמים. בנוסף עדכן משרד הבריאות,  כי 93 חולים מאושפזים במצב בינוני וכ-8,372 במצב קל. מספר המחלימים עומד על 6,602. מהנתונים שנמסרו ניתן לראות כי רוב הנפטרים בגילאי 80-89.

אתמול נפטרה בבית החולים "קפלן" ברחובות חולה בת 86 מבית אבות "גני אורה" בירושלים, שהייתה מאושפזת במחלקת הקורונה וסבלה ממחלות רקע שונות. צוות המחלקה ליווה את בני משפחתה של הנפטרת ואפשר להם להיפרד ממנה באופן מכובד תחת מיגון מלא שסופק על ידי הצוות. מדובר בחולה השלישית מבית האבות בירושלים שנפטרה לאחר שנדבקה בנגיף.

נתוני משרד הבריאות לגבי חולים ונפטרים (צילום: משרד הבריאות)
נתוני משרד הבריאות לגבי חולים ונפטרים (צילום: משרד הבריאות)

משרד הבריאות פרסם מסמך מיוחד המרכז את ההנחיות לעסקים ולמסעדות

מבית החולים "שערי צדק" בירושלים נמסר כי במחלקות המבודדות נפטרו בסוף השבוע שני מטופלים: צבי פורוש בן ה-58 הובא בערב שבת על ידי מד"א לאחר החייאה ממושכת ללא רוח חיים. הרופאים המשיכו בניסיונות ההחייאה אולם לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. אשתו ביילה נפטרה גם היא מהנגיף חמישה ימים קודם לכן. בנוסף, נפטרה אישה בת 84 עם מחלות רקע.

קורונה - שאלות ותשובות