15,555 חולי קורונה בישראל: ממשרד הבריאות נמסר הערב (שני) כי מספר החולים בנגיף הקורונה בישראל עומד כעת על 15,555 בני אדם שנדבקו בנגיף, לאחר שביממה האחרונה זוהו 112 מקרי תחלואה חדשים.

עוד נמסר, כי 126 חולים מאושפזים במצב קשה (ירידה של יותר מ-5%), 79 במצב בינוני וכ-8,260 במצב קל. מספר המונשמים נותר על 96, לאחר שאתמול עמד על 99 (ירידה של 3%). מספר המחלימים עומד על 7,200 בני אדם.

הבוקר עודכנו מספרי המתים מקורונה בישראל ל-204, לאחר שגבר בן 82 עם מחלות רקע נפטר מהנגיף בביה"ח מעייני הישועה. כמו כן, במהלך הלילה נפטרה בת 89 באותו בית החולים. גם היא סבלה מהנגיף. מבית החולים מאיר בכפר סבא נמסר על מותה של אישה בת 90 שהגיעה מבית האבות "עמל השרון".המרכז הרפואי מעייני הישועה הודיע כי הלילה נפטרה בבית החולים אשה כבת 89, עם מחלות רקע, כתוצאה מנגיף הקורונה.

עדכון נתוני הקורונה בישראל (צילום: משרד הבריאות)
עדכון נתוני הקורונה בישראל (צילום: משרד הבריאות)

כמו כן, נרשמו חדשות טובות מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה, רגע לפני ערב יום הזיכרון: שני דיירים מבית האבות הבונים החופשיים בעיר, בני 84 ו-75, שוחררו בחזרה לבית האבות, לאחר שהחלימו לחלוטין ממחלת הקורונה. אחד מהם (בן ה-75) היה מאושפז במשך 28 יום במחלקה הייעודית לטיפול במחלה, ואילו בן ה-84 היה מאושפז 25 יום. שניהם הובאו למחלקה במצב קל, עם תסמינים נשימתיים.

ד"ר מיכאל הלברטל, מנכ"ל בית החולים רמב"ם, עדכן הבוקר כי חלה התייצבות במצבה של הילדה בת ה-11 מביתר עילית שנדבקה בקורונה ואתמול חלה החמרה במצבה. "היא כרגע מורדמת ומונשמת, אבל מצבה יציב לחלוטין. היא הועברה לבית החולים רמב"ם מתוך מחשבה שהיא תצטרך סיוע באמצעו אקמו, ובינתיים לפחות אין צורך בזה", הסביר הלברטל. 

קורונה - שאלות ותשובות