"דין אירוע קטן כאירוע גדול" עם פתיחת המשק וההקלות בהנחיות משרד הבריאות, גם בענף האירועים מתכוננים לקראת החזרה לשגרה. מפיקת אירועי היוקרה, אירית רחמים, התראיינה בתכנית איפה הכסף ב-103FM, והסבירה כיצד יראה עולם האירועים בימים שלאחר הקורונה, תחת מגבלות על כמות האורחים.

מה רמת ההתרגשות?
"עצם העובדה שיש החלמה, עצם העובדה שאנחנו רואים תוצאות יותר טובות - זו בשורה טובה. מעבר לזה שענף האירועים וענף התרבות קיבל בשורה, אמנם באי ודאות ענקית, הבשורה הזו בהחלט משמחת כי זה משנה את מצב הרוח וגורם לנו להיות אופטימיים".

איך זה יעבוד? 50 איש המותרים באירוע לפי ההנחיות, זה כולל את המלצרים? איך בדיוק מארגנים אירוע כזה?
"זה בהחלט לא פשוט, אבל אפשרי. בעיני, אירוע קטן דינו כאירוע גדול. אני מתייחסת לשניהם באותה יראת כבוד בגלל שיש בזה המון רגש. יחד עם זאת, כשהחתונה היא מאוד חשובה, אני לא בעד לבטל או לדחות, צריכים להרגיל את עצמנו לנורמה ולפורמט החדש.

מעגל חברים או משפחה הכי קרוב שיש. מה הדברים ההכרחיים? אוכל? אלכוהול? שתייה קלה? לא צריך מותרות, קודם כל לערוך את האירוע. נכון, לבתי העסק זה לא קל ולא פשוט כי הלוגיסטיקה יקרה, לבעלי השמחה לא נעים להשקיע בשמלה כשיש רק חמישים איש... אבל אם זה המצב בתקופה הזאת, צריך להתנהג בהתאם".

כדאי להשקיע את כל הכסף הזה בשביל 50 איש ואירוע קטן?
"זו לא מציאה אבל אני הכנתי וגיבשתי, כמו שיש את התו הסגול, יש את תו השמחות. אפשר לעשות אירוע מתגלגל, למשל ש-50 איש יבואו בצהריים, שזה הקרבה הראשונה, סבא סבתא, אלו שבאוכלוסייה בסיכון גבוה. הם ילכו, ואז יבואו החבר'ה היותר קרובים. אם כבר הבאתי דיג'יי, אם כבר לקחתי לוקיישן, אם כבר השקעתי בשמלה. לי יש תוכנית איך להכין אירוע".

בחודשיים האלה עשית את זה בדיגיטל, עשית לעצמך עבודה כי לא הייתה עבודה.
"אני לא רגילה לשקוט על שמריי. יחד עם זאת, כמו שכולם מנדבים את עצמם עבור כולם, התנדבתי חודש וחצי עם הצוות שלי וענינו על שאלות לתשובות. יחד עם זאת, הכנו לימודים מקוונים איך להתחתן בזמן ולהיות כפופים להנחיות משרד הבריאות".

מתי מתחיל האירוע המתגלגל הראשון?
"האירוע הראשון שלנו היה אמור להיות מחר, אבל אין מה לעשות, החלטנו שאת האירוע הזה אנחנו דוחים בגלל שיש לנו קהל גם מחו"ל. מיוני אנחנו יוצאים לדרך.