הסגר שהחליטה ועדת השרים הלילה להטיל על ביתר עילית, עקב העלייה בתחלואה, נכנס היום (רביעי) ב-13:00 לתוקפו ויימשך שבוע ימים. ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין תקף הבוקר בגל"צ את משרד הבריאות בעקבות ההחלטה, ואמר: "אני מחפש את משרד הבריאות ועדיין לא מצאתי. בגל הראשון הורדנו את מספר החולים ומיגרנו את התחלואה, למה שלא נשתמש באותם כלים בגל השני? לאן נעלמה השפיות?!", אמר רובינשטיין. "אני פונה לשר הפנים", אמר ראש העירייה והוסיף: "קח על עצמך את האחריות על הרשויות החרדיות בנוגע למאבק בנגיף הקורונה".

בתוך כך, יו"ר ימינה, נפתלי בנט, ביקר בביתר עילית, ומסר: "עזבו מצב חירום לאומי כללי. יש מצב חירום קריטי, כרגע בעיר ביתר עילית. סיימתי כרגע סיור חירום בעיר עם ראש העיר מאיר רובינשטיין המצוין וצוותו. ‏אתחיל מהסוף: ‏יש 48 שעות בלבד למנוע הדבקה המונית בעיר, והפיכת ביתר עילית ל'ספינת קורונה' בסגר ארוך טווח. המצב: יש 280 נדבקים מאומתים בעיר, ללא אפשרות בידוד ביתי (דירות צפופות) ‏שמתחננים לצאת למלוניות, לשווא".

בעקבות העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה הלילה החליטה ועדת השרים להטיל סגר על ביתר עילית למשך שבוע ימים. בעיר ישנם 268 חולים פעילים, 169 מהם אובחנו בשבוע הזה. הסגר היה אמור להיכנס לתוקף הבוקר בשעה 08:00, אך העירייה הודיעה כי על מנת שהתושבים יוכלו להיערך כראוי - הוא יכנס לתוקפו רק בשעה 13:00.

ממשרד ראש ממשלה ומשרד הבריאות נמסר כי לנוכח ההחלטה תוגבל הכניסה והיציאה לעיר ביתר עילית וכן יוגבלו התנועה והעסקים בתוך העיר עצמה. הצעת ההחלטה תונח על שולחן ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת בהקדם.