סקר חדש שהתפרסם היום (חמישי) חושף כי רוב הציבור בישראל סבור כי יו"ר ימינה נפתלי בנט הוא האדם המתאים ביותר לנהל את משבר הקורונה ולחלץ את ישראל מהמשבר הכלכלי והרפואי.

מנתוני מדגם Direct Polls LTD עולה כי 34% מכלל הציבור בישראל סבור כי בנט הוא המתאים ביותר לנהל את המשבר הכלכלי, והוא מוביל בפער ניכר על כל גורם אחר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצב במקום השני לפי דעת כלל הציבור עם 24%, יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד במקום השלישי 12%, ושר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ עם 9%. חברי הליכוד, שר האוצר ישראל כ"ץ ושר הבריאות יולי אדלשטיין, נמצאים בתחתית הרשימה עם תמיכה של 2% ואחוז אחד בלבד, בהתאמה, מתוך כלל הציבור שחושב שהם המתאימים ביותר לניהול המשבר.

נפתלי בנט. צילום מסך
נפתלי בנט. צילום מסך

עוד עולה מהסקר כי גם בקרב מצביעי הימין מוביל בנט כאדם המתאים לניהול המשבר עם 42%, כאשר רה"מ נתניהו אחריו עם 37%. גנץ ולפיד מקבלים 5% כל אחד מתוך הציבור הימני.

סקר הקורונה. צילום מסך
סקר הקורונה. צילום מסך

עם זאת, נתוני הסקר מעלים כי 28% מקרב מצביעים המגדירים עצמם כשמאל-מרכז חושבים כי אף אחד מהמועמדים לא מתאים להנהיג את ישראל בעת המשבר. בנוסף עלה מן הסקר כי גם רוב הציבור השמאל-מרכז מעדיף את בנט מבין המועמדים עם 24%, כאשר 23% תומכים בלפיד, 15% בגנץ ו5% בלבד סבור כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא האיש הנכון לחלץ את ישראל מהמשבר.