צריך להתחיל לדאוג? על רקע גל התחלואה המחודש שמכה כעת ישראל, לצד חוסר הוודאות ההולך וגדל והמשבר הכלכלי שמחריף מרגע לרגע, סקר שנערך על ידי פרופ' יצחק כ"ץ ממכון "מאגר מוחות" ותוצאותיו פורסמו הבוקר (שישי) בתכניתו של ניסים משעל ב-103FM, מעלה כי לכל הגורמים הללו הייתה השפעה משמעותית על מידת שביעות הרצון הציבורית מראש הממשלה המכהן, בנימין נתניהו. 

67% מהנסקרים העניקו לנתניהו ציון גרוע מבחינת תפקודו והתנהלותו במשבר הכלכלי בעקבות המגיפה, עלייה של 7% מתוצאות סקר שנערך בחודש אפריל. 15% העניקו לראש הממשלה ציון ממוצע, ירידה של 3% מהסקר הקודם, ואילו 18% בלבד סבורים כי לראש הממשלה מגיע ציון טוב על התנהלותו בעת האחרונה, ירידה של 4% מחודש אפריל. 

בשאלה הנוגעת לשביעות רצון הציבור מבחינת הטיפול בהיבטים הבריאותיים של המשבר והתפקוד במערכת הבריאות, מקבל נתניהו ציון נכשל נוסף, כאשר 44% מהנשאלים ענו כי הם סבורים שאופן הניהול גרוע, זאת בניגוד לציון הטוב שקיבל נתניהו בחודש אפריל. 

11% העניקו לראש הממשלה ציון בינוני וממוצע ביחס להתנהלותו במשבר, ירידה של 2% מהסקר הקודם. מספר הנשאלים שענו כי הם סבורים שנתניהו מנהל את המשבר בצורה טובה ירד ב-15% בשלושת החודשים האחרונים, ועומד עתה על 45%. 

בשקלול הנתונים, הציון הממוצע של ראש הממשלה עומד על 2.88, בסולם של 1-5, נתון המעיד על ירידת מגמה מובהקת מבחינת התפיסה הציבורית.