שרת התחבורה מירי רגב הודיעה היום (ראשון) כי ממחר תבוטל הגבלת הפעלת התחבורה הציבורית עד 22:00. זאת, שלושה ימים בלבד לאחר כניסתן לתוקף של ההגבלות החדשות

"הגעתי לכאן מיד אחרי ישיבת הממשלה כדי לעמוד מקרוב על התנהלות האוטובוסים", אמרה רגב בפתח דבריה. "עליתי על כמה מהם, ואני רואה שהדברים מתנהלים כראוי - תפוסה של 50%, הנהג שירותי, אנשים משלמים גם במזומן. אני מקבלת דיווחים כדי לראות אם הדברים קורים כפי שהנחיתי, וקיבלתי החלטה. החל ממחר אוטובוסים יפעלו גם אחרי 22:00. קיבלתי מיילים מהרבה מאוד אנשים שמבקשים תחבורה ציבורית גם אחרי 22:00".

על פי המתווה החדש שעליו הסכימו שרי התחבורה והבריאות, רגב ואדלשטיין, כמות הנוסעים באוטובוסים צומצמה ל-20 בלבד. כמו כן, הוחלט כי שעות הפעילות שלהם יתקצרו באופן משמעותי, אם כי כעת החליטה רגב לשנות את ההחלטה. על פי המתווה החדש באוטובוסים יופעל מיזוג אוויר, אך הנהגים מתבקשים לדאוג לפתיחת החלונות ברכבים במקביל.

באופן הפעילות של רכבת ישראל לא חל שינוי והמתווה נותר כפי שהיה ביום בו שבה הרכבת לפעילות, ה-22 ביוני. נוסעים שירצו לנסוע ברכבות צריכים להזמין כרטיסים מראש באתר הרכבת ולהגיע לתחנות בשעה המיועדת לנסיעתם בלבד. בכניסה עליהם להציג את שובר הנסיעה, כפי שנשלח אליהם למכשיר הסלולרי. בתוך הרכבת ישנם פקחי קורונה מיוחדים שמקפידים על האכיפה של מרחק והיגיינה ומוודאים שאין עומסים.