מנהל המרכז הרפואי זיו בצפת, ד"ר סלמאן זרקא, אישר הבוקר (רביעי) בתכנית של ליאת רון ב-104.5FM כי הוא שוקל לקבל את התפקיד של פרופ' סדצקי ולכהן כראש שירותי בריאות הציבור במשרד הציבור. זאת, בהמשך לפרסום אמש לפיו הוא מועמד בולט לתפקיד. 

"מזה כשש שנים אני פועל יד ביד עם הצוות של המרכז הרפואי זיו והשלטון המקומי בצפון, לקידום שירותי רפואה שוויוניים ומצוינים ב'זיו', למען תושבי הצפון", אמר זרקא בפתח דבריו. "הלכנו כברת דרך וכבר רואים את התוצאות, אך טרם הושלמה המשימה".

לדבריו, "פרויקטים רבים קורמים עור וגידים, פרויקטים נוספים נמצאים בתכנון - כל אלה יצמצמו את הפערים מול המרכז וישנו את פניו של המרכז הרפואי זיו לטובת כלל תושבי הצפון, חיילי צה"ל והמטופלים שלנו מכל הדתות והתרבויות".

בהתייחס לאפשרות שימונה לראש שירותי בריאות הציבור, אמר: "אני מבין את גודל אתגר הקורונה ואת צו השעה, אך מנגד בריאות הצפון והפריפריה הם עדיין אתגר לא קטן. אני שוקל את המורכבויות השונות ומאמין שבקרוב אוכל להגיע להחלטה ראויה ונכונה".

"כך או כך", סיכם זרקא, "בכל דרך שאבחר, חשוב לי להדגיש כי בכל אחת משתי המשימות החשובות הללו - אמשיך לשרת אזרחי ישראל במסגרת משרד הבריאות, אחרי ששירתי את החיילים שנים רבות".

יולי אדלשטיין, סיגל סדצקי (צילום: פלאש 90)
יולי אדלשטיין, סיגל סדצקי (צילום: פלאש 90)