בישיבת הממשלה בה הוחלט להטיל הגבלות נוספות שייכנסו לתוקף היום (שישי) ב-17:00, התנגדו השרים אופיר אקוניס ואסף זמיר להחלטה והצביעו נגד, בעוד שרוב השרים הביעו תמיכה בצעד זה. חבר הכנסת אבי דיכטר (הליכוד) התייחס אף הוא לנושא, ואמר בראיון בגלי צה"ל כי "בשנה הקרובה לא יהיה חיסון לקורונה, המשק בישראל חייב להשאר פתוח ובטוח עם כל צעדי הזהירות המתחייבים".

במסגרת החלטת הממשלה, החל בשעה 17:00, כאמור, ייסגרו כל מכוני הכושר והסטודיו, למעט אלו שמשמשים ספורטאים תחרותיים. בנוסף, תיאסר הישיבה במסעדות ויתאפשרו רק איסוף עצמי או משלוחים.

עוד הוחלט, כי בכל סופי השבוע ייסגרו כלל החנויות, הקניונים והמוזיאונים החל מהשעה 17:00 ביום שישי ועד השעה 05:00 ביום ראשון. גם חופי הים ייסגרו בשעות הללו, אולם בסוף השבוע הקרוב תתאפשר שהייה בהם, בהתאם להחלטת הממשלה.

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר, התייחס לנושא וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי "‏החלטת הממשלה מהלילה תואמת את הכפלת התחלואה הקשה מהשבוע האחרון. אם לא נשנה בחדות את כללי המשחק שלנו , מהלך המגיפה עלול להביא את מערכת הבריאות לקריסה בתוך שבועות בודדים. האיום הוא מוחשי. זה הוכח במדוייק בשבוע האחרון. בשלב הזה יש לתת בהקדם מקום ביצועי מרכזי למשרד הבטחון ולצה״ל".

מנגד, יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד, תקף הבוקר בחריפות את החלטת הממשלה, וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי "הממשלה המנותקת הזו יצאה מדעתה. מדינה שלמה מנסה להבין את ההנחיות לסוף השבוע, ולא מצליחה. מדינה שלמה מנסה להבין למה מקבלים החלטות באמצע הלילה בלי שום נתונים, ולא מצליחה. מדינה שלמה מנסה להבין למה מתעלמים מרופאים וכלכלנים שאומרים שמדובר בטירוף מערכות ולא מצליחה. מה שצריך היום בבוקר (שלא לומר לפני ארבעה חודשים) דרושה מערכת ניהול עם מפקד לאירוע, דרושים נתונים מסודרים, דרושה אסטרטגיה והסברים ברורים לציבור. צריך ממשלה מתפקדת שאפשר לסמוך עליה".

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "בכל יום מקבלת הממשלה החלטות הזויות על מגבלות חדשות. הלילה אנחנו שוב קיבלנו טעימה של חובבנות ניהולית וחוסר מקצועיות מאת ממשלת החרטא. וזו האמת שלא מספרים לכם: לממשלה אין נתונים על מקורות ההדבקה ואפילו כשיש מתעלמים מהם".