החרדים ממשיכים לעמוד על דרישתם לאשר בקבינט הקורונה את מתווה בתי הכנסת במסגרת תוכנית "רמזור"  של פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו. סיעת יהדות התורה דורשת שבדיון בקבינט עם ראש הממשלה לגבי בתי הכנסת, יוחלט לאשר את מתווה בתי הכנסת עפ"י גודלם, כפי שהוצג על ידי הסיעה.

הדיון בקבינט הקורונה שנקבע להיום (שני) נדחה עקב דרישות החרדים. בדיון אמורים היו להחליט השרים אם לקבל את המלצותיו של פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, בנוגע לתוכנית "הרמזור", שמטרתה למפות אזורים לפי אחוז התחולה בקורונה.

הסיבה בעטייה נדחה הדיון היא העובדה שהתוכנית עדיין תקועה בגלל אי הסכמות סביב מתווה בתי הכנסת. המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, יחד עם הנציגים החרדים עדיין עובדים על ניסוח מתווה חדש שיהיה מקובל על כל הצדדים. ככל הנראה, קבינט הקורונה יתכנס מחר כדי לדון בתוכנית המעודכנת.

על פי הצבע ב"רמזור" (ירוק, צהוב, כתום ואדום) יוחלט על שורה של הגבלות כדי להוריד את גובה התחלואה באותו מקום. תוכניתו של גמזו הובאה לקבינט הקורונה כבר כמה פעמים, ובכל פעם ההצבעה עליה נדחתה. המטרה היא ליישם את תוכנית הרמזור, שתכלול בתקופת החגים שורה של הגבלות על התכנסויות וצמצום תנועה באזורים שבהם אחוז התחלואה יהיה גבוה ויוגדרו כאזורים אדומים.