ראש עיריית נצרת, עלי סאלם, הודיע היום (רביעי) בשידור ברדיו צפון 104.5 כי הוא מתכוון להפר את החלטת הממשלה בנושא הסגר וכל בעלי העסקים יפתחו את העיר בערב. אתמול נכנסו לתוקפן ההנחיות לסגר ביישובים אדומים מהשעה שבע בערב עד חמש לפנות בוקר, ובשיחה בהפתעה ללשכתו של סאלם, במסגרת התוכנית "לא דופקים חשבון" עם ליאת רון, אמר: "את החתונה צילמו  לפני שנתיים. היום אני האיש הכי חשוב בעולם ובארץ נהדרת עשו עליי חיקוי, ליד ביבי וגנץ". 

נתניהו על הסגר בערים האדומות (לשכת רה"מ)

אז היית בחתונה או לא? 
"לא הייתי בחתונה, זו הייתה חתונה לפני שנתיים שפרסמו. בואי נדבר על העיר נצרת, עיר הבשורה, העיר הכי חשובה בעולם אחרי ירושלים, שהעבירו אותה לעיר אדומה. אין לי קורונה, אין לי 200 חולים, רוצים להרוס את נצרת ואני לא אתן להם. מחודש מרס בתי המלון שלי סגורים, לא נפתחו בתי מלון, ועכשיו עושים סגר משבע בערב עד חמש בערב ואני לא אתן להם". 

אתמול העסקים היו פתוחים? 
"אתמול כולם סגרו, אבל היום אני מבטיח לך שאני חוזר לפעילות רגילה, אני חוזר לעבוד. הכניסו את אילת וטבריה לערים אדומות ואז החזירו, למה רק נצרת? למה רק ערבים וחרדים לא בסדר? מה אתם רוצים מאיתנו, רוצים שנעזוב את המדינה?".

אז מה תעשו היום בערב?
"אני הולך נגד החלטת הממשלה, אם נסגור עוד יום יומיים אנחנו נמות מרעב. אז היום יפתחו. כרגיל כל העולם יודיע, נצרת פתוחה כרגיל, שיבואו ויסגרו אותי, אני נותן את כל האשמה על הממשלה. 60 אחוז אבטלה, 40 אחוז חיים על רווחה. לא אתן להם לקרוס לגמרי".

ומה עם החתונות?
"רדיו צפון, אתם גדולים מידי בשביל זה. תדאגו לחיים של התושבים ושל האנשים. הממשלה צריכה לסגור את החופים - בננה בנהריה חוף השקט בטבריה תסגרו יש אלפים ראיתי בטבריה ונהריה אלפים שוחים בים. תסגרו חופים, תבטלו הפגנות, זה לא קורונה. פעם הלכתי לשמונה חתונות בערב, השנה הלכתי רק לשתיים".

ראש העיר נצרת, עלי סאלם, עם רה''מ נתניהו (צילום: חיים צח, פלאש 90)
ראש העיר נצרת, עלי סאלם, עם רה''מ נתניהו (צילום: חיים צח, פלאש 90)