ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שני) במהלך ישיבת הממשלה לפרסומים על הפרת הבידוד על ידי יועצו, ואמר: "צריך שתהיה אכיפה ולא אכיפה בררנית, ופתאום כולם מתעוררים מול אדם אחד".

לוק התייחס להאשמות, ואמר למקורביו כי "ההנחיות שקיבלתי השתנו מספר פעמים אבל עם זאת הייתי צריך להקפיד יותר. אני מתנצל שהפכו אותי לכלי ניגוח בראש הממשלה ובכל מקרה אשלם מיוזמתי את הקנס".

כזכור, טופז לוק ועופר גולן, יועצים בצוות הניו מדיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תועדו אתמול (ראשון) בהפגנה מול בלפור על ידי מפגינים, שטענו כי השניים ברחו לאחר שנתפסו מנסים לצלם תמונות של אנשים ללא מסכות בקרב המפגינים.

לוק השתתף במשלחת שטסה לטקס חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות ובחריין בוושינגטון, ועל כן חייב בבידוד כמו יתר המשלחת. המפגינים טוענים שלוק הפר את תנאי הבידוד בזמן ששהה באזור ההפגנה וכך גם גולן ששהה עימו. מהליכוד נמסר בתגובה: "טופז לוק הגיע לירושלים על פי ההנחיות שקיבל ממשרד הבריאות עם שובו מהמשלחת בוושינגטון, ולאחר מכן חזר לביתו. בניגוד לפרסומים, עופר גולן לא נמצא בבידוד". 

בתוך כך, משרד הבריאות הודיע הערב כי "תוצאות בדיקות הקורונה של כלל חברי משלחת ראש הממשלה הן שליליות. לפיכך, כל מי שעמד במתווה ולא נדרש לבידוד - משוחרר. כל מי שלא עמד בבידוד על פי החקירה האפדימיולוגית ממשיך להשלמת בידוד של 14 יום".