החתונה שעוררה סערה: בת אל פולק, אם הכלה מהחתונה שנערכה אמש בבית פרטי ביישוב גבעת זאב, בה דווח על אלימות משטרתית כלפי משתתפי החתונה, סיפרה הבוקר (חמישי) בריאיון לגל"צ כי הטקס נערך בהתאם לכללי הקורונה, בהשתתפות המשפחה בלבד, ושיתפה: "לא ישנתי כל הלילה, כל הילדים שלי עם דם". אחת מבנותיה, בת שבע, סיפרה בריאיון לכאן ב': "אני ואחיי היינו צריכים להגן על אמא בגופנו כדי שלא יוציאו אותה מהבית".

החתונה בגבעת זאב, (צילום: ישראל גרוס)

"לא היו עשרות משתתפים. רק הילדים שלי היו בבית והנכדים", סיפרה האם. "החופה הייתה מאוד מצומצמת, היה הרב המקדש ועוד כמה רבנים, ושכנה אחת או שתיים. לאחר החופה התחילו להגיע אנשים שאני בכלל לא מכירה".

היא הוסיפה כי המשטרה הגיעה למקום בעקבות דיווח השכנים. "הייתה הלשנה, אחת השכנות הלשינה, אבל לא היו עשרות אנשים", טענה. "אנחנו לא אנשים אלימים, אנחנו אוהבים לעשות טוב, זה בית של כל עם ישראל, בית של חסד והכנסת אורחים". 

אלימות משטרתית בגבעת זאב
האם התייחסה גם לאלימות המשטרתית ולטענת המשטרה שהאלימות בכלל הופנתה כלפיהם מצד משתתפי החתונה: "לא היה ולא נברא, הם עשו את זה לבן שלי, הם לקחו בקבוק זכוכית וזרקו לו בפנים. ראיתי את זה וזה גם צולם. לא ישנתי כל הלילה, כל המשפחה בחרדות, כל הילדים שלי עם דם". 
תיעוד האלימות המשטרתית בגבעת זאב, קרדיט: דוברות המשטרה

אחותה של הכלה, בת שבע, סיפרה בריאיון לכאן ב' כי "עשינו את המקסימום כדי לעמוד בהנחיות, אנחנו משפחה של 13 ילדים". לדבריה, אחרי טקס החופה הגיעו לבית אנשים זרים אך טענה כי "זה היה אחרי האלימות, כשאבא שלי ואח שלי כבר היו בבית חולים" וסיפרה: "הייתי צריכה להגן על אמא שלי בגוף שלי כדי שלא יוציאו אותה מהבית". 

כזכור, אמש הוזעקו כוחות המשטרה לבית ביישוב גבעת זאב בעקבות חתונה שהתקיימה בבית פרטי במקום, תוך הפרת התקנות. לפי תיעודים שהגיעו, המשטרה הכתה חלק מהמשתתפים, שנפצעו כשגופם שותת דם. המשטרה פתחה בחקירה ומסרה: "השוטרים שהגיעו למקום, הבחינו בעשרות אנשים ששהו בבית ובחצר בניגוד לתקנות וביקשו מהם לעזוב את המקום. בתוך כך, חלק מהנוכחים החלו להתגודד סביב השוטרים, הפריעו להם בביצוע תפקידם ותקפו אותם. חשוד אחד נעצר לחקירה ונרשם קנס על סך 5,000 ש"ח לבעל הבית".