סגן שר הבריאות יואב קיש אמר הבוקר (רביעי) בריאיון לכאן רשת ב' כי להערכתו, בשבוע הבא "לא תהיה ברירה למדינת ישראל אלא להיכנס לריסון מהודק". קיש ציין כי למעט חינוך ועבודות ללא קבלת קהל, המשק, בדגש על הקניונים, ייסגר. עוד התייחס למהלך הפוליטי של גדעון סער, וכשנשאל אם יצטרף למפלגתו החדשה שצפויה לקום, אמר כי "הליכוד זה הבית שלי. זו תנועה עם מסורת, אין לי בית אחר. אני מאוד מעריך את גדעון, הוא חבר שלי, אבל הוא טועה". 

גדעון סער מכחיש שיקים מפלגה בראיון לחדשות 13

קיש הוסיף כי "מצב התחלואה גבוה, והוא ממשיך לעלות. יש לנו רק אתמול כ-1719 חולים מאומתים. במצב כזה הקניונים ייסגרו. זה כמו אקורדיון. הלוואי ואטעה".

בהתייחסו למצב הפוליטי החדש נוצר עקב פרישתו המתוכננת של ח"כ גדעון סער מהליכוד, הסביר מדוע תמך בסער בבחירות לראשות המפלגה והבהיר את עמדתו הנוכחית "חששתי שהימין יאבד את השלטון ולכן תמכתי בסער. אני שמח לומר שטעיתי, ונתניהו אכן מוביל את המדינה כראש ממשלה להישגים כבירים אישיים שלו ושל תנועת הליכוד המסורתית והחזקה".

כזכור, בשל קשיים משפטיים, העוצר הלילי ירד מהפרק. נציגי היועמ"ש הבהירו כי מתן האישור בעייתי מבחינה משפטית. בנוסף, קבינט הקורונה אישר אמש את פעילות הקניונים ברחבי הארץ החל מהבוקר. זאת בקניונים שיעמדו בהנחיות, ואינם נמצאים בערים אדומות.