ח"כ דוד ביטן שאובחן לפני מספר ימים כחיובי גם הוא לנגיף הקורונה, ואף אושפז אמש במחלקה לטיפול נמרץ קורונה בבית החולים שיבא שבתל השומר, כשהוא סובל מקשיי נשימה, חובר היום (שני) למכונת "אקמו" בהמלצת הצוות הרפואי במצב עירות מלאה. הוא ממשיך לתקשר עם סביבתו, ומצבו עדיין מוגדר קשה אך יציב.

משפחתו מבקשת להודות לצוות הרפואי, "דוד מטופל במסירות ובאחריות ע״י צוות בית החולים שיבא ואנו מבקשים להודות להם." כמו כן, מבקשת המשפחה להודות לכל המכרים והחברים על הדאגה וההתעניינות. "אנחנו מבקשים לקוות ולהמשיך להתפלל לבריאותו של דוד".

כזכור, בשבוע שעבר נדבק ח"כ ביטן בקורונה ואושפז בבית החולים, לאחר שפורסם כי הפר את חובת הבידוד שלו והביא לכניסתם של רבים לבידוד. למרות שנדרש להימצא בבידוד, המשיך ביטן בשגרת עבודותו ופגש אנשים רבים.

בתגובה לפרסום אודות הידבקותו של ביטן, אמר בתגובה בשבוע שעבר: "חשבתי שיש לי שפעת ולא יותר מזה. לא היה לי חום דווקא, היה לי תסמיני קירור ושיעול כזה עם ליחה. זה התחיל ביום חמישי בלילה, נפגשתי אחרי זה עם אנשים, חשבתי שיש לי שפעת. בסופו של תהליך ברגע שהרגשתי חולה רצתי לעשות בדיקה. השיעול של הקורונה הוא שיעול יבש. תראי בהנחיות. היה לי שיעול לא יבש, היה לי שיעול עם ליחה".