משפחתו של חבר הכנסת דוד ביטן והמרכז הרפואי "שיבא" בתל השומר הודיעו היום (ראשון) על שיפור משמעותי במצבו של חבר הכנסת, אשר נותק הבוקר ממכונת הלב-ריאה אליה היה מחובר במהלך השבועיים האחרונים, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ואושפז במצב קשה.

בנוסף נמסר, כי ביטן "חש בטוב" וממשיך להיות מאושפז במחלקת טיפול נמרץ קורונה של בית החולים. בני משפחתו של ביטן הודו לצוות הרפואי על הטיפול המסור ולציבור כולו על התפילות הרבות להחלמתו של חבר הכנסת.

ביטן בן ה-60, המשתייך לקבוצת סיכון, אובחן בנגיף לפני כשבועיים. לאחר האבחון כתב חבר הכנסת בחשבון הטוויטר שלו: "בבדיקת קורונה שערכתי היום נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה. אני מרגיש בסדר ועם תסמינים קלים בלבד".

על פי פרסומים הפר ביטן את חובת הבידוד שלו והביא לכניסתם של רבים לבידוד. למרות שנדרש להימצא בבידוד, המשיך ביטן בשגרת עבודתו ופגש אנשים רבים.

בתגובה לפרסום אודות הידבקותו, אמר ביטן לפני כשבועיים כי "חשבתי שיש לי שפעת ולא יותר מזה. לא היה לי חום דווקא, היה לי תסמיני קירור ושיעול כזה עם ליחה. זה התחיל ביום חמישי בלילה, נפגשתי אחרי זה עם אנשים, חשבתי שיש לי שפעת. בסופו של תהליך ברגע שהרגשתי חולה רצתי לעשות בדיקה. השיעול של הקורונה הוא שיעול יבש. תראי בהנחיות. היה לי שיעול לא יבש, היה לי שיעול עם ליחה".