ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, נתפס היום (ראשון) על חם באמצע ישיבת זום של ועדת תכנון ובנייה בעיריית רמת גן - כשהוא במספרה, מנצל את השעות האחרונות לפני הסגר כדי להסתפר. עם תחילת הדיון התעוררה סערה כשחברי הוועדה ראו להפתעתם את ראש העירייה על כיסא המספרה וקראו לו: "תתבייש לך שאתה מסתפר באמצע שאתה מקיים דיון". 

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן נתפס במספרה בזמן ישיבה בזום (צילום: רשתות חברתיות)

יו"ר ועדת הביקורת בעירייה, חבר המועצה עו"ד אביהוא בן משה, פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו ביקר את שאמה בחריפות: "ראיתם פעם ראש עירייה שמסתפר ומקיים דיון של מליאת הוועדה המקומית במספרה? מעולם לא דמיינתי בכל 18 שנות חברותי במועצת העיר שאראה דבר כזה. זה עלבון לחברי המועצה וחוסר כבוד לעיר ולתושביה. מי יודע מאיפה בפעם הבאה ראש העירייה יקיים את הזום?".

"הערב התכנסה מליאת וועדת בניין עיר (כל חברי מועצת העיר) לדון בתוכנית הבנייה והציפוף של העיר רמת גן. כרמל שאמה הכהן החליט לקיים באופן הזוי את הדיון כשהוא יושב על ***כסא הספר*** ומסתפר תוך כדי הדיון", כתב בן משה.

"כאשר הערתי לו על כך לצד זה שדרשנו ממנו להביא את הפרוטוקול להצבעה הוא סירב, הורה על השתקתנו וכעבור דקה הוצאנו מהדיון על ידו ללא סמכות", הוסיף. "מחר בבוקר יטופל הנושא ויועבר לעיון משרד הפנים ומינהל התכנון על החוקיות שבקיום דיון רשמי כשראש עירייה מסתפר במספרה ועל הוצאתנו מהדיון עקב כך".