אשת התקשורת, אופירה אסייג, התראיינה היום בחדשות 12 ויצאה נגד התנהלות הממשלה, בנימין נתניהו ויואב גלנט, שהובילו להחלטתה לא לשלוח את ילדיה לבתי הספר: "אני אישה של מספרים. במהלך כל תקופת הסגר ראשון והשני, כשהיו צריכים להיות בבית הספר, הם היו. אבל הסגר הנוכחי, אם אפשר לקרוא לו כך, כשהתחלואה והמספרים עולים, המוטציה מאוד מפחידה, אני רואה מה קרוה אצל תלמידים ועובדי הוראה נכנסים לבידוד, אמרתי, חברה - שיישארו בבית. גם בינואר 2021 החינוך עבר להורים".

עוד הטיחה אסייג ביקורת חריפה כלפי שר החינוך, ח"כ יואב גלנט, ומשרדו: "מבחינתי משרד החינוך פשט את הרגל. אני לא מאמינה למילה שיוצאת לגלנט מהפה. יותר מזה, אני מסכימה עם יפה בן דוד שאומרת שאם המורים לא יתחסנו לא צריכים להיות לימודים. המורים, התלמידים וההורים נמצאים בסכנה. אם גלנט לא מבין מה קורה, מזגזג ולא נותן מענה רשמי ורציני, אני אשאיר את ילדיי בבית. יואב גלנט לא נותן מענה למורים. לא נותן מענה לחיסונים". 

בסיום דבריה, פנתה אל ראש הממשלה והאשימה אותו בחוסר מנהיגות וקבלת החלטות מרושלת: "איפה הנהגה? איפה ההנהלה? מי מנהל את משבר הקורונה? אני לא יכולה לנהל את בנימין נתניהו, אני יכולה לנהל רק את הילדים שלי. מי שלא לוקח את החוק לידיים ומנהל את הבית שלו הוא אבוד. אני מצטערת על ההורים שלא יכולים להשאיר את הילדים שלהם בבית ואני חושבת שהם הולכים לעבודה עם כאבי בטן".