בית החולים איכילוב הודיע היום (רביעי) כי יחל ביום ראשון לחסן את המנה השנייה בחיסון נגד קורונה, וזאת באישור ובתיאום עם משרד הבריאות. החיסון השני יבוצע בתזמון שנקבע, 21 יום לאחר מתן המנה הראשונה, ובאחד האתרים: בית החולים או מתחם רבין. בנוסף, בית החולים הודיע כי ימשיך במבצע ויחזור לכל בתי האבות והדיור המוגן בתל אביב ויעניק שם את המנה השנייה.

עמדה לחיסון קורונה בתל אביב. ללא קרדיט

כזכור, לפני יומיים בלבד נמתחה ביקורת קשה על בית החולים בהנהלתו של פרופ' רוני גמזו, בעקבות הדיווחים כי הוענקו חיסונים רבים למי שאינם בקבוצות התיעדוף. בעקבות אותה ביקורת הורה שר הבריאות יולי אדלשטיין למנכ"ל משרדו, פרופ' חזי לוי, לעצור את הקצאות החיסונים לבית החולים. 

אדלשטיין אמר על המקרה כי הוא "רואה אותו בחומרה". ממשרד הבריאות נמסר בעניין: "מדובר במשאב לאומי וכך צריך להתייחס אליו". אתמול גיבה ראש עיריית תל אביב-יפו והמועמד להיבחר לכנסת רון חולדאי את פרופ' גמזו ותקף את אדלשטיין: "מרגע שהתברר שיש אלפי חיסונים שיזרקו לפח, התקבלה החלטה נכונה לתת חיסונים גם לצוותי ההוראה שנמצאים בחזית. יישר כח לגמזו מנהל איכילוב. אדלשטיין, פוליטיקה קטנה זה לא אנחנו. ניהול ענייני זה אנחנו".