משה חרזי, חולה קורונה בן 47 שנפטר היום (שבת) בבית החולים איכילוב שבתל אביב לאחר שמכונת ההנשמה שאליה היה מחובר התנתקה ממנו, ללא ידיעת הצוות שטיפל בו. הוא היה עובד אגף התברואה של עיריית תל אביב יפו, והותיר אחריו אישה וחמישה ילדים. בעקבות מותו, באיכילוב הוחלט לתגבר את הצוות הרפואי במחלקות הקורונה. 

בתחקיר ראשוני שהנהלת בית החולים קיימה, עלה כי צינור ההנשמה נתלש ממקומו מבלי שהצוות זיהה זאת בזמן, אלא רק לאחר מספר דקות. הנהלת בית החולים מסרה כי היא "פתחה בתחקיר של האירוע החריג ותפיק את המסקנות הנדרשות". 

ראש עיריית תל אביב ויו"ר "הישראלים", רון חולדאי, ספד לו: "עובדי עיריית תל אביב-יפו ואני איתם מאוחדים הלילה בתחושות זעזוע וצער עמוקים. משה ז"ל ואלמנתו טלי הם עובדי עירייה יקרים ומסורים ואנו שולחים תנחומים למשפחה".



גם חבריו ספדו לו בפייסבוק: "לא מאמינה ולא מצליחה לעכל, תמיד היית כמו אבא שני", "איבדתי חבר שהיה יותר מאח בשבילי, אדם יקר שעשה רק טוב ושלא הספיק הרבה", "משה היה מטייל שלי והפך לחבר, ואיש יקר היה, באמת".

כאמור, בעקבות העלייה החדה במספר המאומתים מחלקות הקורונה מתמלאות בחולים, כאשר בשבוע שעבר נשבר השיא של מספר החולים במצב קשה. מנהלי בתי החולים הזהירו מהעומס שעלול לפגוע באיכות הטיפול של החולים.