פרסום ראשון: המשטרה בודקת את נסיבות האירוע שבו מצא את מותו משה חרזי בבית החולים איכילוב. הפרטים, כידוע, נחשפו למשטרה בעקבות הפרסום באמצעי התקשורת, ולא הוגשה עדיין תלונה למשטרה.

לכן, חשוב לציין כי מדובר בבדיקה על מנת לנסות ולבדוק אם יש מקום להתערבות משטרתית ולפתיחה בחקירה. אם יעלה במהלך הבדיקה חשד לרשלנות המשטרה צפויה להתקדם לחקירה.

כזכור, משה חרזי, חולה קורונה בן 47 נפטר אמש (שבת) בבית החולים איכילוב שבתל אביב לאחר שמכונת ההנשמה שאליה היה מחובר התנתקה ממנו, ללא ידיעת הצוות שטיפל בו. הוא היה עובד אגף התברואה של עיריית תל אביב יפו, והותיר אחריו אישה וחמישה ילדים. בעקבות מותו, באיכילוב הוחלט לתגבר את הצוות הרפואי במחלקות הקורונה. 

בתחקיר ראשוני שהנהלת בית החולים קיימה, עלה כי צינור ההנשמה נתלש ממקומו מבלי שהצוות זיהה זאת בזמן, אלא רק לאחר מספר דקות. הנהלת בית החולים מסרה כי היא "פתחה בתחקיר של האירוע החריג ותפיק את המסקנות הנדרשות". 

מנהל בית החולים, פרופ' רוני גמזו, אמר הבוקר לכאן ב': "אני אשתדל מאוד לבקר את המשפחה ולתת הסבר אישי. הייתי במקום, באתי לחזק את הצוות אחרי סוף השבוע וראיתי את ההחייאה. זה מורכב מאוד. דבר כזה לא צריך לקרות ונפיק את כל הלקחים. כשהצוות מטפל בארבעה חולים בו זמנית, אז תקלות כאלו אסור שיקרו אבל העומס עושה את שלו".