ההקלטות מישיבת הממשלה באשר להנחיות הקורונה פורסמו הערב (ראשון) בחדשות 12, בהן הורגש המתח בין חברי כחול לבן לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו. במהלכן, הוטחו האשמות כלפי בני גנץ, כאשר נתניהו אמר: "דמם של ישראלים רבים יהיה על הידיים שלך, בני!". כמו כן נתניהו הוסיף לגעור בחברי כחול לבן שהתנגדו למהלכים שהוצעו, ואמר: "בחודשיים, ב-50 יום האלה שנותרו עד הבחירות, אני צופה שכל הזמן תתנגדו, לכל דבר שאנחנו מביאים".

נתניהו: "הציבור מבין היטב מה המשחק שלכם. הוא מבין שאתם דנים הרבה מאוד ישראלים לתחלואה קשה ולמוות קשה. למוות! עכשיו אני מביא את הדברים להצבעה בידיעה ברורה שאתם מיד תפילו אותם, התרגיל הידוע. שמענו את היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט, כשהוא חשב שהמיקרופון לא פתוח, שמענו מה שהוא אמר, אנחנו מבינים את המשחק הזה". כמו כן, נתניהו הזהיר מפני החמרה בתחלואה, שתגיע גם לעשרות אלפי נפטרים.

שרת התיירות אורית פרקש הכהן: "מה תרגיל בזה? זה החוק, יש פריטטיות. זה לא חוק, זה לא תרגיל". 

גנץ: "ראש הממשלה אתה לא מקשיב, אני רוצה להגיד לך בצורה ברורה, לא החלפתי עם ספי שקד מילה וחצי מילה על המשפט הזה. דיברתי איתך, עם שר האוצר, עם שר הבריאות, חיפשתי פתרון שיתן פתרון גם לאנשים וגם לבריאות. אל תספר לי סיפורים, אל תלמיד אותי על אחריות לחיי אדם, כלום!".

נתניהו: "החיים של ישראלים רבים, הדם של החיים שלהם יהיה על ידיים שלך בני, אל תספר לי סיפורים".

גנץ: "ניסיתי להגיע לפשרה עם שר הבריאות והאוצר".

שר התרבות חילי טרופר: "לדעתי אפשר להגיע לפתרון. אני לא חושב שיש טעם להאשים איזשהו צד, כמישהו שמסכן חיים. הדבר האחרון שאפשר להגיד על בני גנץ".

נתניהו: "חילי, שמענו את המומחים ושמענו אותם בצורה שאני לא שמעתי אותם אף פעם מדברים. הם אמרו, בתחילת המגיפה דיברנו על אלפי הרוגים, על אלפי מתים, גיחו אותי, ביטלו את זה. עכשיו אנחנו על 5,000 הרוגים, 5,000 מתים. עכשיו אומרת ד"ר שרון אלרעי פרייס, מגובה בכל המומחים, בלי יוצא מן הכלל".

השר אורית פרקש-הכהן: "זה לא מוגבה בכל המומחים, עם כל הכבוד. מי שלא מגבה – לא מקבל זכות דיבור בממשלה".

נתניהו: "אנחנו מאפשרים לאחרים להעלות דיון, אתם הבאתם אותם, כל אחד יכול לשפוט מה ערך הדברים שהם אמרו. ובכן, כל המומחים האחרים אומרים שאם אנחנו נפתח עכשיו, נסטה מההגבלות של משרד הבריאות ונפתח על פי הצעתכם את המסחר בעוד כמה ימים, את הכלכלה במהירות בשביל שהדבר הזה ישמור על חיי הנפש של אזרחי ישראל. אבל מה לעשות? הם אומרים שזה יביא לכך שימותו, שקודם יחלו במחלה קשה ואלפי אלפי ישראלים מן הסתם גם ימותו".

נתניהו הזהיר מפני התחלואה הקשה: "הם אומרים שזה יעלה ל-8,000, ל-16 אלף, ואחר כך ל-23 אלף. עכשיו לא יכול להיות שאתם לא שמעתם אותם ואף זאת, לאחר ששמעתם אותם, אתם באים בעמדה אחודה ומתנגדים. אתם מתנגדים להחלטות של משרד הבריאות, שלדעת הן היו, לאור התחזיות שלהם, אפילו מדודות למדי. אנחנו מבנים שאתם לוקחים קו לעומתי, אנחנו מבינים שזו האסטרטגיה שלכם. לפתוח, לפתוח לפתוח, התחלואה תתפשט ואתם יודעים בדיוק מה תהיינה התוצאות". 

השרה פרקש הכהן סתרה אותו ואמרה: "זו לא האסטרטגיה שלנו".

גם שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה טענה: "הדברים הללו לא נכונים".

נתניהו המשיך: "בחודשיים, ב-50 יום האלה שנותרו עד הבחירות, אני צופה שכל הזמן תתנגדו, לכל דבר שאנחנו מביאים. התנגדתם לתוכנית של הערבים, התנגדתם עכשיו לדבר הפשוט הזה, שרון אלרעי אמרה את הדברים מדם ליבה".

נתניהו: "בבקשה שרון (אלרעי-פרייס)...אני מציע שתוציא כותרות מהר. בבקשה שרון".

גנץ: "אני מוציא כותרות כל הזמן, זה מה שאני עושה. אני יושב פה ומוציא כותרות מההתחלה ועד עכשיו. שעתיים וחצי מביא מומחים. אני יושב ומוציא כותרות, לא עושה שום דבר חוץ מזה".