נמשכת הסערה סביב יובל הכהן אשרוב, המכונה "הרב של הסלבס", שמטיף נגד חיסונים וקורא שלא להתחסן נגד נגיף הקורונה. הבוקר (שלישי) התראיין יהודה משי זהב, מייסד ארגון זק"א, אצל בן כספית וינון מגל ב-103FM, ומתח על אשרוב ביקורת חריפה. 

זו לא הפעם הראשונה שמשי זהב, שאיבד את הוריו למחלת הקורונה, יוצא נגד אלה המפירים את הנחיות הקורונה, גם בקרב הקהילה החרדית, והבוקר הוא תקף את אשרוב. "אני לא מכיר אותו אישית. כמו כל אזרח שומע אותו בכל מיני שידורים. אני עומד בצד ותוהה: אם מישהו היה מגיע אלי ושואל אותי שאלה בהלכה, הייתי אומר לא 'אני לא רב ואני לא יכול לפסוק לך'. הולכים לרופא. למה? כי הוא למד הרבה שנים ואנחנו משלמים לו כסף כדי שיתרום לנו מהידע שלו. איך יכול להיות אדם שלוקח על הכתפיים אחריות בדבר שהוא פיקוח נפש? כולנו למדנו שפיקוח נפש דוחה שבת. בתור מה? למדת את זה? מה הקשר בין רב לנושא רפואי. גם ההלכה אומרת שאדם שלא מרגיש טוב ביום כיפור, הרב צריך לשאול את הרופא. הוא הסמכות. זה חלק מהתוהו ובוהו שאנחנו חיים בו. הכל התערבב פה רבנים, רופאים. כל אחד נהיה מומחה". 

לדברי משי זהב "כל רבני המיינסטרים, גדולי התורה, הרב קנייבסקי והרב אדלשטיין, פסקו שצריך לקחת חיסונים. כל אלה שאומרים שאסור לקחת חיסונים הם רבנים מדרג נצמוך יותר".

למה אחוזי החיסון אצל החרדים נמוכים יותר?
"כי יש פייק ניוז ואדישות. בימים האלה אנחנו יוצאים בקמפיין גדול יחד עם פיקוד העורף  כדי לעודד את ההתחסנות. ננסה לייצר באז בתוך החסידות והחצר כדי שיקחו את החיסון".

בסוף השבוע עלה שמו של אשרוב בראיון שנערך בכאן 11 עם השחקנית אורנה בנאי, שהגדירה את עצמה כמכחישת קורונה והתייחסה לאשרוב בראיון כמשקל נגד למומחי רפואה שטוענים שהקורונה מסוכנת: "אני אתן לך שמות של אנשים כמו הרב יובל אשרוב, שהוא בטוח מבין גדול ברפואה, והוא טוען שזאת שפעת, לא חדשה אפילו. זה וירוס".