בהמשך לסערה: בעקבות פרסומים שנויים במחלוקת של הרב יובל הכהן אשרוב, המכונה "הרב של הסלבס" בנושא נגיף הקורונה, הוועדה המייעצת  לבדיקת הטעיית הציבור בפרסום במשרד הבריאות, הודיעה היום (ראשון) כי פרסומיו מהווים פרסום מסוכן ומטעה לבריאות הציבור והפרט.

עוד נטען כי "הפועלים על פי פרסומיו, עלולים להימנע מהתנהגות מגינה ומצמצמת הדבקה, תוך הפרות תקנות החירום החוקיות והמלצות משרד הבריאות המתעדכנות באופן תדיר בהתאם להיקפי התחלואה ולידע המקצועי הנצבר, ולסכן את עצמם ואת בני משפחתם, את הסובבים אותם ואת הציבור".

בפרסומם, תקפו את הכהן אשרוב וטענו נגדו כי "אינו מחזיק ברישיון לעסוק ברפואה או במקצוע בריאות כלשהו, גם לא בפיזיותרפיה, ככל שדווח בתקשורת". על כן, המידע שמוסר לציבור אינו בעל ערך רפואי אך מסכן את אלו אשר פועלים לפיו.

כמו כן, הוזכר כי הרב מתעלם מהידע המקצועי הקיים בעולם באשר לקורונה, תוך התעלמות מהנזק הפוטנציאלי לטווח הארוך, מה שמוסיף ומחזק את הטענה נגדו, לפיה הוא "מסכן באופן בלתי אחראי את שומעיו".

הסערה סביב הרב הובילה לכך שידוענים נתנו את דעתם בנושא. מייסד ארגון זק"א, יהודה משי זהב, נמנה בין אלו שיצאו פרסומיו, בעוד עדן הראל לעומתו, יצאה להגנתו ואף שיבחה אותו בפומבי.