לראשונה מאז פרוץ המגפה בישראל, מת עובר שנדבק בקורונה מאמו בת ה-29. האירוע התרחש בבית החולים אסותא אשדוד, בו אושפזה אם לאחר שלא חשה תנועות של העובר. בבדיקה שנערכה לה במרכז הרפואי באשדוד נמצא כי היא חיובית לקורונה, זאת לאחר מספר ימים שבהם סבלה מחום.  

בתוך כך, לפני יומיים עדכן המרכז הרפואי הלל יפה כי חל שיפור ניכר במצבן של שתי היולדות שחלו בקורונה ואושפזו במצב קשה. שתי היולדות ילדו בניתוח קיסרי חירום, והתינוקות אושפזו במצב טוב בפגייה. לגבי אחת מהן, גלית יעקובוב בת ה-30 מפרדס חנה-כרכור, הוחלט כי היא צפויה להשתחרר לביתה. מצבה של היולדת השנייה מוגדר עדיין קשה, אך יציב, והיא מתקשרת עם הצוות במחלקה. הריונית נוספת שאושפזה במצב בינוני, שוחררה לביתה כבר בסוף השבוע האחרון במצב טוב.

גם במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית מאושפזות יולדות שחלו בקורונה, אחת מהן, בת 39, מאושפזת בטיפול נמרץ כללי כשהיא מורדמת ומונשמת. היולדת, שאינה מחוסנת נגד קורונה, הגיעה לבית החולים לפני כיומיים, כשהיא מתלוננת על קשיי נשימה. בשל הידרדרות מהירה במצבה הנשימתי, החליט הצוות הרפואי ליילד את התינוק, וביצע בה קיסרי חירום אתמול כשהיא בשבוע ה-34 להריונה.

בנוסף, בבית החולים מאושפזת צעירה נוספת, בת 29, חולת קורונה בהריון, בשבוע ה-13 להריונה, גם היא אינה מחוסנת. היא הגיעה לפני כשבוע, ובשבוע שעבר הועברה לטיפול נמרץ כללי. בימים האחרונים, חל שיפור במצבה, אך היא עדיין מאושפזת במצב קשה.