דריה כהן (30) מכרמיאל, הגיעה ביום שני השבוע למתחם החיסונים בעירה כדי לקבל את החיסון הראשון נגד נגיף הקורונה. בריאיון שהעניקה היום (חמישי) ליוסי מזרחי ברדיו צפון 104.5, היא אמרה: "דקות אחרי ההזרקה, הרגשתי סחרחורת והקאתי, עוד הספקתי לשתות מים ומיד לאחר מכן, איבדתי את ההכרה".

כהן גוללה את פרטי המקרה: "התעוררתי כשאי בטיפול נמרץ בבית החולים, אני לא זוכרת הרבה, אבל מהפרטים שסיפרו לי בעלי והרופאים לאחר שהתעוררתי, מתברר שהתחלתי לפרכס, נהייתי כחולה, לפי התיאורים שלהם נראיתי כאדם שכבר מת, העיניים שלי התנפחו ובלטו החוצה ויצא לי קצף מהפה. מסתבר שמיד קיבלתי זריקות של אדרנלין וחומרים נוגדי אלרגיות. בדיעבד, מתברר שאני אלרגית לחומר מסוים בחיסון, עדיין לא ברור למה, אני מחכה להסברים מהרופאים על מה שקרה".

בהמשך דבריה סיפרה כהן שלקח זמן מה עד שהבינה והחלה לעכל את שאירע: "למחרת בבוקר התחלתי לקבל טלפונים מחברים שאיחלו לי "מזל טוב", כאילו שהייתה לי יום הולדת, אבל האמת שהם צודקים, כמעט איבדתי את החיים שלי".

עם זאת, ולמרות חווייתה, הדגישה כהן: "אני לא מתנגדת לחיסונים, לא רוצה שמתנגדי החיסונים יחגגו על הסיפור שלי, כל כך הרבה אנשים מתו כאן מקורונה ואף אחד לא רוצה לאבד את יקיריו לנגיף הזה. עם זאת, חשוב לי לומר: תשאלו את כל השאלות, תעשו את כל הבדיקות, ואל תלכו לבד".

היא הוסיפה כי "אני הלכתי עם בעלי והוא היה עם בתנו בת השלוש בעת שאני התחסנתי ולצערי, היא ראתה מה שקרה לי, לא נערכנו לזה, כי לא ידעתי בכלל שאני אלרגית, אבל אם אתם יודעים, תבדקו ותחשבו לפני שאתם ניגשים להתחסן. חשוב לי לומר שהוריי וכל המשפחה שלי התחסנה וכולם עברו את זה בשלום למזלי, היה צוות בקופת החולים שהיה ערוך לתפעול האירוע הזה".

את החיסון השני, דריה כהן כבר לא תוכל לקבל והיא מקווה שבעתיד הקרוב יימצא פתרון ראוי גם עבורה ועבור אחרים שאינם יכולים להתחסן בשל תופעות אלרגיות.